خودم را مدیون فوتبال تبریز می‌دانم؛

خرم الحسینی: انتخاب قهرمان‌ لیگ در مقطع‌ کنونی اجحاف در حق سایر تیم‌‌ها است

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۵:۴۹
کد خبر: ۹۹۸۰۰۸
خرم الحسینی: انتخاب قهرمان‌ لیگ در مقطع‌ کنونی اجحاف در حق سایر تیم‌‌ها است
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز لغو مسابقات لیگ‌برتر در شرایط کنونی را بهترین تصمیم دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد خرم‌الحسینی با بیان اینکه تعطیلی طولانی مدت رقابتهای لیگ‌برتر باعث دور ماندن بازیکنان از شرایط مسابقه شده، اظهار داشت: بیش از دوماه است که بازی‌های لیگ‌برتر تعطیل شده و بلاتکلیف هستیم و بازگرداندن تیم به شرایط مسابقات بیش از دوماه زمان می‌برد.

خرم‌الحسینی با تاکید بر اینکه علاوه بر آمادگی جسمانی و تاکتیکی، اعضای تیم باید از جنبه روحی و روانی نیز آماده شروع بازی‌ها باشند، افزود: به نظرم بهترین تصمیم در این مقطع لغو کامل بازی‌ها است و برخلاف آنچه قبلا از مصاحبه من استنباط گردیده، ضمن تکذیب بحث منتسب شده به من، معتقدم که تعیین قهرمان لیگ‌برتر در شرایط کنونی اجحاف در حق سایر‌ها تیم‌ها از جمله تراکتور است چرا که حدود یک سوم بازی‌ها باقی مانده و وقوع هر احتمالی ممکن است.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: فاصله امتیازی صدرنشین نمی‌تواند دلیلی برای معرفی آن تیم به‌عنوان قهرمان لیگ‌ باشد و باید به منافع و حقوق سایر تیم‌ها نیز توجه شود.

خرم‌الحسینی در پایان اظهاراتش عنوان کرد: خودم را منت‌دار حمایت‌های اقای زنوزی و مدیون فوتبال تبریز می‌دانم و دوست دارم تا پایان فوتبالم در این شهر بمانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز