انصاریان از بازی هم تیمی‌اش در سریال زیرخاکی تمجید کرد؛

ستاره پرسپولیسی جواب جمشیدی را داد+ عکس

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۶:۱۶
کد خبر: ۹۹۸۰۵۷
ستاره پرسپولیسی جواب جمشیدی را داد+ عکس
مدافع پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ایران در دهه 80 به تمجید از بازی هم تیمی سابق خود در سریال زیر خاکی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان مدافع پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ایران در دهه 80 به تمجید از بازی هم تیمی سابق خود در سریال زیر خاکی پرداخت. پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در این شب ها با سریال پر مخاطب زیر خاکی روی آنتن شبکه اول سیما رفته است. علی انصاریان خودش هم در بازیگری پیشرفت محسوسی داشت و از قدیم با جمشیدی رابطه صمیمانه ای اشت.

Ali-Ansarian-SabzPendar-Com

 انصاریان در شبی که مهمان مهران مدیری در دورهمی بود در خصوص پژمان جمشیدی صحبت های جالبی مطرح کرده بود. در همین رابطه چندی بعد پژمان جمشیدی مهمان دورهمی بود و  ادعای جنجالی علی انصاریان مبنی بر خسیس بودنش مطرح شد. انصاریان در حضور اولش در دورهمی از این گفته بود که جمشیدی خساست زیادی همیشه از خودش به خرج می‌داده. پژمان جمشیدی، اما بعد از شنیدن این صحبت از زبان مدیری این‌طور با خنده واکنش نشان داد که خیالم راحت شد! چراکه فکر می‌کردم چهره موجهی چنین ادعایی کرده باشد، اما حالا مطمئن شدم که این ادعا درباره خودم صحت ندارد! 

علی انصاریان در گفتگویی روز گذشته از بازی جمشیدی تمجید کرد در این باره و در پاسخ به این سوال که ماجرای تو و پژمان در برنامه دورهمی خیلی سروصدا به پا کرد اظهار داشت؟

با خنده گفت مگر به مهران مدیری دروغ گفته بودم؟! ببینید من ۲۰ سالی می‌شود پژمان را می‌شناسم و در این مدت هم رفاقت نزدیک و صمیمانه‌ای با هم داشته‌ایم. هنوز هم سرحرفی که به مهران (مدیری) زدم هستم و می‌گویم پژمان خسیس است!از خود پژمان بپرسید بهتر است.

وی درباره بازیگری این دو بازیکن عنوان کرد: بله، یک زمانی من و پژمان در مورد فوتبال حرف می‌زدیم و بقیه هم ما را به عنوان فوتبالیست می‌شناختند. حالا هر دو در سینما و تلویزیون بازی می‌کنیم و در مورد هنرپیشه بودن ما حرف می‌زنند. من و پژمان وجه اشتراک زیادی داریم.نقش اول‌های ما براساس کاراکتر خودمان بوده است، اما به مرور نقش‌های دیگر هم پیشنهاد شد. شما می‌بینید هرکدام حالا نقش‌های متفاوتی بازی می‌کنیم. او در ژانر طنز و من هم درام و ملودرام بازی می‌کنیم. واقعاً هم خوشحالم که نقش‌آفرینی‌های خوب پژمان را در سینما و تلویزیون و همین سریال جدید زیرخاکی می‌بینم. او واقعاً یک ستاره است!. بازی در نقش طنز فوق العاده سخت است. اصولاً خنداندن این مردم در شرایط بد اقتصادی و مشکلاتی که وجود دارد واقعاً دشوار است، اما می‌بینیم پژمان جمشیدی توانسته است به خوبی خودش را بین ستاره‌های کمدی سینما و تلویزیون جا بیندازد و نقش اول بگیرد.

گفتنی است علی انصاریان علاوه بر کار بازیگری سابقه اجرای برنامه های تلویزونی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز