مهدی جابری:

فدراسیون با نگاه جدیدی دغدغه ورزشکاران را بررسی می‌کند

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۲:۵۳
کد خبر: ۹۹۸۳۲۸
فدراسیون با نگاه جدیدی دغدغه ورزشکاران را بررسی می‌کند
قهرمان موتورسواری کشورمان گفت: با نگاه جدیدی که در مدیریت فدراسیون وجود دارد و با ساماندهی موتورسواران سطح شهر پیشرفت خوبی در موتورسواری می‌توان پیش بینی کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهدی جابری قهرمان مسابقات موتورسواری سرعت کشورمان که سابقه ۱۳ سال فعالیت در این رشته ورزشی را دارد، عصر امروز دوشنبه با حضور در دفتر سرپرست فدراسیون با مازیار ناظمی دیدار و گفتگو کرد. وی ضمن تقدیراز فدراسیون به علت حمایت از رشته سرعت در بخش موتوسواری در این خصوص گفت: جلسه‌ی خوبی با ناظمی داشتیم او لطف داشت و بحث‌های مختلفی در خصوص موتور سواری و پیست اتومبیلرانی داشتیم، من واقعا خوشحالم از اینکه با نگاهی جدید در حوزه مدیریت فدراسیون روبه رو هستیم و ناظمی دغدغه ما ورزشکاران را دارد.

وی در خصوص برنامه‌های فدراسیون در سال جدید گفت: نظم در مسابقات مهم است و اینکه بتوانیم در سال جدید برگزاری مسابقات را در سطح خوبی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه درموتور سواری ورودی جدید نداشتیم و این موضوع مهمی است در این دیدار هم در این خصوص بحث و تبادل نظر شد، ساماندهی  موتورسوارهایی که داخل شهر هستند، به طور مثال موتور1000 سی سی با سرعت بالای 300 کیلومتر خطر آفرین است و اینکه بتوانیم این افراد را به پیست جذب کنیم و اگر مسابقات با تعداد موتور سوار بیشتر انجام شود باعث پیشرفت این رشته خواهد بود. 

وی در خصوص فعالیت بانوان گفت: حضور خانم‌های موتورسوار علاقه مند به این رشته هم قابل توجه است و مشتاقانه به این رشته ورزشی می‌پردازند، اما  برنامه ریزی برای مسابقاتشان تا به حال ضعیف بوده و از نظم خوبی برخوردار نبوده  و این امر به پیشرفت این رشته برای بانوان آسیب وارد کرده اما امیدوارم  با توجه به تعداد علاقه مند و برنامه ریزی صحیح به وضعیت مطلوبی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز