فدراسیون والیبال اعلام کرد؛

۲۱ اردیبهشت وضعیت لیگ دسته یک مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳:۳۰
کد خبر: ۹۹۸۴۶۲
۲۱ اردیبهشت وضعیت لیگ دسته یک  مشخص می‌شود
وضعیت لیگ دسته یک مردان سال 98 روز یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در نشستی با حضور مدیران عامل 8 باشگاه صعود کننده به مرحله پلی‌آف، مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور مقدماتی بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان دسته یک کشور در سال ۹۸ از ۱۱ آذرماه با حضور ۱۸ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد.

پس از پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، افق قم، شهروند نکا، پاس گرگان، شهرداری جوان ارومیه، کیمیاگر تهران، فرش گل‌نقش آران و بیدگل و هورسان رامسر، به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

بازی رفت مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روزهای ۲۸ و ۳۰ بهمن‌ماه در شهرهای قزوین، رامسر، قم و ارومیه برگزار شد و تیم‌های افق قم، هورسان رامسر، شورا و شهرداری قزوین و شهرداری جوان ارومیه از سد حریفان خود گذشتند، اما به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، برگزاری ادامه این مسابقات لغو شد.

با توجه به این که دو تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته یک سال ۹۸ جواز حضور در لیگ برتر سال ۹۹ را به دست می‌آورند، نشستی ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۱ ادیبهشت‌ماه با حضور مدیران عامل هشت باشگاه صعود کننده به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا تکلیف نهایی این مسابقات مشخص ‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز