فرشاد صفتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا هستیم/ ملی‌پوشی در شهرهای سفید نداریم

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۹۹۸۹۷۳
منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا هستیم/ ملی‌پوشی در شهرهای سفید نداریم
دبیر فدراسیون تنیس گفت: منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم تا مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد صفتی، دبیر فدراسیون تنیس، در خصوص فعالیت‌های مجازی این فدراسیون در چند ماه اخیر طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: براساس دستورالعمل فدراسیون جهانی تنیس که به ما ابلاغ شد، یک دوره آکادمی آنلاین به میزبانی فدراسیون جهانی برگزار و ما هم به مربیان اعلام کردیم تا در این دوره حضور پیدا کنند. حدود 600 نفر از مربیان در این کلاس‌های آنلاین شرکت کردند، پس از آن با پشت سر گذاشتن 32 واحد درسی مدرک خود را گرفتند و عضو فدراسیون جهانی تنیس شدند.

وی افزود: در این مدت برای برگزاری مجمع انتخاباتی 3 هیات استانی که از مدت‌ها قبل مانده بود، یعنی خراسان جنوبی، بوشهر و گیلان اقدام کردم. تکلیف دو مورد از این هیات‌ها مشخص شد و انتخابات بوشهر و خراسان جنوبی اواخر ماه برگزار می‌شود. هفته آینده نیز تاریخ برگزاری انتخابات هیات استان گیلان مشخص خواهد شد.

صفتی اظهار کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چه زمانی اجازه می‌دهد تا مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس را که از اسفندماه 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش نیمه تمام مانده را برگزار کنیم و به پایان برسانیم.

دبیر فدراسیون تنیس در پایان گفت: طبق آخرین بیانیه‌ ستاد مبارزه با کرونا، باشگاه‌های تنیس در شهرهای کم خطر با وضعیت سفید که شامل 32 شهر می‌شود، اجازه فعالیت دارند اما کلان شهرها و مراکز استان‌ها جزء آن نیستند. ملی‌پوشی در این شهرها نداریم و حتی در برخی از این شهرها زمین تنیس مناسبی نداریم.

نظر شما