اعتراف ناخودآگاه حامد طاها در گفتگویی زنده؛

دلخوری شدید این هنرمند از طارمی پابرجا است/ ببینید

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱:۵۲
کد خبر: ۹۹۹۱۲۶
دلخوری شدید این هنرمند از طارمی پابرجا است/ ببینید
خواننده مروف کشورمان در گفتگویی زنده در فضای مجازی گفت نمی‌خواهد خاطره بازی با الریان برایش یادآوری شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حامد طاها یکی از خوانندگان جوان و معروف کشور است که علاقه ویژه ای به فوتبال دارد.

او به شدت پرسپولیسی است بو رای این تیم تاکنون 2 ترانه برای تیم محبوبش خوانده که یکی از آنها با مهرداد میناوند بوده است.

همانگونه که در بالا ملاحظه می کنید؛ حامد طاها در گفتگوی زنده ضمن اینکه می گوید پرسپولیس برای او عین زندگی است، در واکنش به دیداری در لیگ قهرمانان آسیا که او پیش از آغاز بازی برای تماشاگران خوانده بود؛ عکس العملی ناخواسته و جالب از خود نشان می دهد. او بعد از تداعی کردن آن دیدار توسط مجتبی احمدی، دبیر فرهنگی خبرگزاری برنا که  مطرح می کند، این خواننده در حال خواندن با یک اشاره او را پیدا کرده و بعد از اتمام خواندنش در آنجا نشسته و بازی را دیده، ابتدا می گوید یادش بخیر اما در ادامه و درباره استرس بازی خاطر نشان می کند؛ آن بازی را یادآوری نکن.

با یک جستجو کوچک در اینترنت مشخص می شود، تساوی سرخ پوشان در آن بازی زیر سایه یک اتفاق عجیب و اشتباه بود که حاشیه های فراوانی را در پی داشت.

دقیقه 44 این دیدار  مهدی طارمی تصمیم گرفت ضربه پنالتی‌اش را که خود او به دست آورده بود به صورت چیپ بزند و همین ضربه که از بالای دروازه به اوت رفت پرسپولیس را وارد یک بحران بزرگ و کشنده کرد. هوادارانی که بارها گل‌نزنی‌های او را تحمل کرده بودند و طارمی را از این جهت مورد اعتراض قرار نمی‌دادند و این بار عنان اختیار از کف دادند و بابت رفتار غیرحرفه‌ای و خودخواهانه طارمی علیه او شعار دادند. مهاجم بوشهری هم اشتباه را دبل کرد و به مردم «هیس» نشان داد؛ رفتاری که یک جنجال بزرگ به وجود آورد.حتی عذرخواهی برانکو در پایان بازی هم نتوانست تا مدت ها طارمی به قلب هواداران پرسپولیس برگرداند.

خواننده پرسپولیسی با این اعتراف ناخودآگاه نشان داد شاید هنوز بسیاری از هواداران قرمزها که آن روز در ورزشگاه بودند طارمی را نبخشیده باشند، به ویژه اینکه طارمی در بازی ما قبل فینال محروم شد و باشگاه در فصلی که بسیاری معتقد بودند می تواند به فینال صعود کند از این جام خداحافظی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز