وضعیت مبهم ۴ ستاره استقلال و پرسپولیس+سند

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۸:۴۹
کد خبر: ۹۹۹۱۸۱
بیرانوند و نادری دو بازیکن فعلی پرسپولیس به همراه کاوه رضایی و امید ابراهیمی دو بازیکن سابق استقلال وضعیت مبهمی دارند و مشخص نیست در فصل آینده برنامه آنها چگونه می شود.

به گزارش گروه ورزشی  خبرگزاری برنا؛  سایت «voetbalbelgie»  بلژیک که اخبار نقل و انتقالاتی لیگ فوتبال این کشور را منتشر می‌کند، در میان بازیکنان ورودی تیم رویال آنتورپ، از علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس که برای فصل آینده راهی این تیم خواهد شد، نامی نیاورده است.

گاف سایت بلژیکی2

در آمار این سایت بلژیکی، حتی به حضور محمد نادری بازیکن کورتریک که به صورت قرضی در پرسپولیس توپ می‌زند و در پایان فصل جاری قراردادش با سرخپوشان به پایان می‌رسد هم اشاره‌ای نشده است.

گاف سایت بلژیکی1

میلاد محمدی (خنت)، کاوه رضایی، یونس دلفی و علی قلی زاده (شارلوا)، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی (یوپن) بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ بلژیک هستند، اما در این فهرست، به غیر از کاوه رضایی که نامش در میان بازیکنان بازگشتی به کلوب بروژ قرار گرفته، نامی از دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در ژوپیرلیگ آورده نشده است. 

گاف سایت بلژیکی

با این تفاسیر بیرانوند و نادری دو بازیکن فعلی پرسپولیس به همراه کاوه رضایی و امید ابراهیمی دو بازیکن سابق استقلال وضعیت مبهمی دارند و مشخص نیست در فصل آینده برنامه آنها چگونه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز