کتایون اشرف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط پاروزدن برای خیلی از ورزشکاران ما فراهم نیست/ باید تیم روئینگ دونفره بانوان نیز در نظر بگیریم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۸:۱۴
کد خبر: ۹۹۹۲۰۴
شرایط پاروزدن برای خیلی از ورزشکاران ما فراهم نیست/ باید تیم روئینگ دونفره بانوان نیز در نظر بگیریم
نایب رییس فدراسیون قایقرانی گفت: شرایط پاروزدن ممکن است برای خیلی از ورزشکاران ما فراهم نباشد، ممکن است یا شهرهای آن‌ها آب نداشته باشد یا جزء مناطق سفید نباشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی، در خصوص تمرینات ملی‌پوشان کشورمان در شهرهای سفید طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در حال حاضر تمام ملی‌پوشان ما در استان‌های خود هستند و در شهرهای بندرانزلی، هرمزگان و همدان عملا فعالیت می‌کنند. اما به عنوان مثال شهلا بهروزی‌راد که شرایط تمرین در آب را ندارد، تمرینات بدنسازی خود را در خشکی دنبال می‌کند. باتوجه به تعویق یک ساله المپیک، این فرصت خوبی است برای ورزشکارانی مانند بهروزی‌راد تا برای یک سال دیگر خود را آماده کنند، برهمین اساس بیشتر روی کارهای قدرتی تمرکز دارند.

وی افزود: برای پاروزنان دیگر ما که هنوز منتظر هستیم تا تکلیف کسب سهمیه آن‌ها مشخص شود، شرایط آسان نیست چون نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی و کدام یک از مسابقات برای توزیع سهمیه المپیک در نظر گرفته می‌شود. فقط می‌دانم تا چند ماه آینده هیچ رویداد بین المللی مهمی ندارند. 

اشرف اظهار داشت: شرایط پاروزدن ممکن است برای خیلی از ورزشکاران ما فراهم نباشد، ممکن است یا شهرهای آن‌ها آب نداشته باشد یا جزء مناطق سفید نباشند. در حال حاضر چاره‌ای جز این نیست و بچه‌ها باید سعی کنند با همین شرایط تمرینات خود را دامه دهند تا بتوانند سطح آمادگی‌شان را چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی حفظ کنند.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: باتوجه به این که نازنین ملایی در مسابقات کاپ آسیایی مدال طلا کسب کرده بود، طبیعی است که بیشتر روی او فکر شود. حالا باتوجه به این که المپیک به تعویق افتاده است، باید تیم روئینگ دونفره بانوان را نیز در نظر بگیریم چون آن‌ها هم در حال حاضر تمرین می‌کنند. باید امیدوار باشیم که ان‌شاءالله با کسب چند مدال طلا سهمیه‌های بیشتری داشته باشیم.

نظر شما