سید حسن طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها باعث سبک شدن کار وزارت ورزش و دولت می‌شود/ رشته‌های غیرفوتبالی بیشترین نفع را از واگذاری استقلال و پرسپولیس می‌برند

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۹۹۹۵۳۸
خصوصی‌سازی سرخابی‌ها باعث سبک شدن کار وزارت ورزش و دولت می‌شود/ رشته‌های غیرفوتبالی بیشترین نفع را از واگذاری استقلال و پرسپولیس می‌برند
رییس فدراسیون کاراته گفت: ما امیدوار به این خصوص سازی هستیم و مطمئن هستم که با همتی که درحال حاضر برای عملی کردن این بحث وجود دارد این اتفاق رخ خواهد داد. اتفاقی که قطعا سایر رشته‌های ورزشی را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته درباره تاثیر خصوصی سازی سرخابی‌ها بر توسعه سایر رشته‌های ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بدون تردید خصوصی سازی در کل باعث می‌شود شرایطی فراهم شود که اکثر رشته‌های ورزشی به یک اندازه مورد توجه قرار بگیرند و در واقع می‌توانیم با فراهم کردن چنین شرایطی به بالندگی ورزش ایران کمک کنیم. قطعا در همه این سال‌ها نیز با توجه به برزگ بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس توجه بیشتر وزارت هم به ناچار به سمت این دو باشگاه و یا به کل بگویم به سمت فوتبال بود اما حالا با خصوصی سازی قطعا هم کار وزارت و هم در مجموع کار دولت سبک‌تر می‌شود.

او اضافه کرد: ما امیدوار به این خصوص سازی هستیم و مطمئن هستم که با همتی که درحال حاضر برای عملی کردن این بحث وجود دارد این اتفاق رخ خواهد داد. اتفاقی که قطعا سایر رشته‌های ورزشی را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد چون با این جریان فرصت بسیار بزرگی در اختیار دیگر رشته‌ها قرار می‌گیرد و باعث توسعه ورزش‌های غیر فوتبالی نیز می‌شود.

طباطبایی در پایان در مورد آخرین فعالیت این فدراسیون در روزهای قرنطینه گفت: در چند ماه اخیر و به دنبال تعطیلی مسابقات و اردوها برنامه‌های متنوعی را طراحی و اجرا کردیم که خوشبختانه موفق هم بودیم. در بخش کاتا مسابقات مجازی را راه اندازی کردیم که با استقبال فوقالعاده‌ای مواجه شد و مرحله اول  آنهم به پایان رسید در ادامه برنامه‌های دیگری را هم داریم که قطعا می‌توانند در این روزها بر فعالیت ورزشکاران تاثیر گذار باشند تا در این شرایط آمادگی خود را به خوبی حفظ کنند.

نظر شما