علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صحبت‌های من درباره فوتبال به مزاج خیلی‌ها خوشایند نیست/ خصوصی‌سازی سرخابی‌ها بسیاری از مشکلات مالی را از دوش وزارت ورزش و جوانان برمی‌دارد

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۹:۱۹
کد خبر: ۹۹۹۷۰۵
صحبت‌های من درباره فوتبال به مزاج خیلی‌ها خوشایند نیست/ خصوصی‌سازی سرخابی‌ها بسیاری از مشکلات مالی را از دوش وزارت ورزش و جوانان برمی‌دارد
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مطمئنا اگر استقلال و پرسپولیس بخواهند به معنای واقعی و مانند همه‌ باشگاه‌های بخش فوتبال، از یک اسپانسر خصوص کمک بگیرند و روی پاهای خود بایستند، می‌توانند برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند که دچار چالش نشوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و اینکه این موضوع چقدر می‌تواند به سود دیگر رشته‌های ورزشی باشد در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: سعی می‌کنم در حال حاضر اصلا به فوتبال فکر نکنم، مخصوصا در مورد باشگاه‌هایی که خودشان هم طرفدران زیادی دارند و هم می‌توانند برنامه‌ریزی درستی انجام دهند. چون اگر من بخواهم به عنوان یک غیر فوتبالی، هر موردی را اعلام کنم، ممکن است خوشایند خیلی‌ها نباشد. پس بهتر است در حال حاضر با توجه به مشکلات مالی که در رشته‌های ورزشی المپیکی وجود دارد و فدراسیون قایقرانی نیز جزو همین دسته قرار می‌گیرد و ورزشکارانش باسختی‌های موجود در منزل تمرین می‌کنند، من برنامه‌ریزی‌ای داشته باشم تا بتوانم منابع مالی برای حضور ملی‌پوشان در اردو را تامین کنیم.

وی افزود: سعی می‌کنم الان در مورد رشته‌ای غیر از قایقرانی، صحبتی نکنم، خصوصا در رابطه با فوتبال که مطمئنا دچار چالش‌هایی خواهد بود و صحبت‌های من ممکن است به مزاج بعضی‌ها خوشایند نباشد. در بحث خصوصی‌سازی همه چیز برمی‌گردد به هدفی که در مورد این موضوع دارند.

سهرابیان اظهار کرد: قطعا خصوصی‌سازی دو باشگاهی که الان زیر پرچم وزارت ورزش عرض اندام می‌کنند، خیلی از منابع مالی آن‌ها از طریق دولت تامین می‌شود، مشکلات اسپانسرینگ و رفت و آمد مربیان و بازیکنان خارجی دارند که گاها به خود باشگاه نیز ضرر می‌زنند، قطعا خصوصی‌سازی کمک شایانی در این زمینه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: حداقل طرفداران، هواداران، ورزشکاران، مربیان و مدیران می‌دانند با داشته‌ها و انباشته‌های خود چگونه می‌توانند برنامه‌ریزی کنند. این که با هر مشکل درب وزارت ورزش را بزنند، کمک بخواهند و پول‌های زیادی بالا و پائین شود و دست کسی به آن‌ها نرسد، هم ورزشکاران و مدیران و هم وزارت ورزش را دچار مشکل می‌کند. مطمئنا اگر این دو باشگاه بخواهند به معنای واقعی و مانند همه‌ باشگاه‌های بخش فوتبال، از یک اسپانسر خصوص کمک بگیرند و روی پاهای خود بایستند، می‌توانند برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند که دچار چالش نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز