به صورت وبینار؛

مجمع سالیانه فدراسیون کشتی با حضور دبیر و علی‌نژاد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۹۷۴۱
مجمع سالیانه فدراسیون کشتی با حضور دبیر و علی‌نژاد برگزار شد
اولین مجمع سالیانه فدراسیون کشتی در زمان ریاست علیرضا دبیر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مجمع سالیانه فدراسیون کشتی در زمان ریاست علیرضا دبیر امروز با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی به صورت وبینار در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ادامه علیرضا دبیر با اشاره به تحویل گرفتن فدراسیون کشتی در یکسال گذشته گفت: خوشبختانه در یکسال گذشته کشتی ایران موفقیت های زیادی را کسب کرد. به طور مثال تیم ملی کشتی فرنگی با دو امتیاز اختلاف چهارم دنیا شد، تیم ملی کشتی آزاد ما در جایگاه سوم ایستاد و تیم های امید آزاد و فرنگی و آلیش زنان و مردان نیز به جایگاه قهرمانی و نایب دست یافتند.

دبیر در ادامه با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کشتی ادامه داد: از روزی که فدراسیون کشتی را تحویل گرفتم با مسولان مالی فدراسیون سعی کردیم بدهی های به جا مانده را مشخص کنیم که تقریبا این کار بیشترین وقت ما را گرفت.

وی در مورد رفع مشکلات مالی فدراسیون گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم اوج اعزام تیم های ملی به مسابقات جهانی بود که برای اعزام این تیم ها با مشکلات مالی زیادی روبرو بودیم اما خوشبختانه با کمک دوستان و حمایت هایی که از ما شد توانستیم تیم ها را سر موقع و به بهترین شکل به مسابقات اعزام کنیم.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه با ارائه گزارشی از پرداخت و تسویه بدهی ها گفت: بدهی به جا مانده از فدراسیون قبلی نزدیک به 60 میلیارد تومان بود اما با لطف خدا توانستیم در این مدت بیش از سی میلیارد تومان از بدهی ها را پرداخت کردیم که ریز این پرداختی ها امروز به مجمع ارائه شد.

دبیر در ادامه با اشاره به توقف برنامه های فنی فدراسیون گفت: متاسفانه بیماری کرونا فعلا تمامی برنامه های فنی را متوقف کرده است. منتظر دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت ورزش و جوانان هستیم و از روزی که اعلام کنند حتما برنامه ها شروع می شود.

وی همچنین تاکید کرد: هر برنامه ای ک برای تیم آزاد در نظر داشته باشیم برای تیم فرنگی هم  در نظر داریم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: البته برنامه هایی برای داوران و همچنین تدوین طرح چرخه انتخاب مربیان تیم های ملی نیز داریم که بعد از رفع مشکل شیوع کرونا این برنامه ها را آغاز خواهیم کرد.

در این مجمع موارد زیر توسط اعضاء به تصویب رسید:

- گزارش عملکرد فدراسیون کشتی شامل گزارش فعالیت های سالیانه و گزارش وضعیت موجود

- گزارش عملکرد مالی ارائه شده توسط خزانه دار

- گزارش بازرس فدراسیون کشتی

- گزارش حسابرس مستقل

- عقد قرارداد فدراسیون کشتی با حمایت کننده مالی

- برنامه عملیاتی (تقویم فنی) و بودجه فدراسیون در سال 1399

- تفویض اختیار اعضا به رئیس فدراسیون برای رسیدگی به بدهی مالیات به جا مانده از فدراسیون قبلی و برگزاری جلسات ویژه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان امور مالیاتی، وزارت ورزش و فدراسیون کشتی

- راه اندازی صندوق مالی با کمک بخش خصوصی برای اهدای وام به کارکنان فدراسیون، با مشارکت فدراسیون کشتی و بخش خصوصی در یکی از بانک ها.

نظر شما