وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

اهتمام وزارت ورزش برای شکستن حکم ناجوانمردانه فیفا در پرونده ویلموتس

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۹۰۶۶
اهتمام وزارت ورزش برای شکستن حکم ناجوانمردانه فیفا در پرونده ویلموتس
وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های دیگر در کنار یکدیگر هستند تا حکم ناجوانمردانه فیفا در پرونده ویلموتس را بشکنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز پس از جلسه کمیسیون اصل 90  در خصوص قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: ‌در ارتباط با حکم ناعادلانه فیفا فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های دیگر در کنار یکدیگر ایستاده اند تا از حیثیت کشور در دادگاه cas دفاع کنند و این حکم ناعادلانه را بشکند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز به سوالاتی که از سوی مجلس در این زمینه مطرح شده بود، پاسخ دادیم، افژود: در این جلسه از زوایای مختلف از جمله چگونگی انتخاب مربی، انعقاد قرارداد و نحوه تامین مالی این قرارداد مباحثی مطرح شد که مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پاسخ‌های به این سوالات ارائه کردند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: قرار بر این شد پاسخ‌هایی که در جلسه امروز ارائه شد ظرف حداکثر دو هفته آینده به صورت مکتوب به کمیته اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شود و چنانچه لازم بود جلسات دیگری نیز در این زمینه برگزار شود.

دکتر سلطانی‌فر اضافه کرد: سازمان بازرسی کل کشور نیز از دو ماه گذشته بر روی این پرونده در حال کار است و گزارشی را تهیه کرده و به دستگاه قضایی ارسال داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در تنظیم قرارداد مارک ویلموتس اضافه کرد: قرار بر این است تا زمانی که مستندات لازم ارائه نشده است جمع‌بندی در این زمینه انجام نشود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نقش اجرایی دارد و وزارت ورزش نیز نقش نظارتی دارد و در ظرف چند هفته آینده در مورد این بحث‌ها به جمع‌بندی خواهیم رسید.

دکتر سلطانی‌فر درباره زمان جمع‌بندی گزارشات و اینکه چقدر امید است رای را بشکند گفت: هیچ کارشناس حقوقی انتظار صدور این حکم را نداشته البته فکر می‌کنیم تیم حقوقی که مسئول بررسی این پرونده بود نیز نتوانسته مستندات خود را ارائه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در CAS سه قاضی وجود دارد امیدواریم بتوانیم با ارائه مستندات و دفاع وکلای خود این رای بشکنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز