عبدالمهدی نصیرزاده:

حمایت دکتر سلطانی‌فر منجر به توسعه رشته بدنسازی و پرورش اندام شده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۰۹۱۹
حمایت دکتر سلطانی‌فر منجر به توسعه رشته بدنسازی و پرورش اندام شده است
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در دوره حضور دکتر سلطانی‌فر، بیش از هر دوره دیگری، رشته بدنسازی و پرورش اندام مورد حمایت قرار گرفته است.

به گزارش برنا، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار دکتر مسعود سلطانی‌فر و رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با تمجید ازحمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این رشته اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای هیچ یک از وزرای ورزش و جوانان تا به این اندازه به رشته بدنسازی و پرورش اندام توجه نداشته اند.

او در ادامه با اثر گذار خواندن توجه دکتر سلطانی فر به توسعه این رشته در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی اظهار داشت: اینجانب به عنوان نماینده جامعه بدنسازی و پرورش اندام ازحمایت‌ وزارت ورزش به ویژه دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت دیدار رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با وزیر و جوانان کشورمان، دیدار دکتر سلطانی فر با رافائل سانتونخا را بیانگر نگاه ویژه عالی ترین مقام ورزش ایران به رشته بدنسازی دانست.

او اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم برای اولین بار در تاریخ این رشته میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2023 را در کشورمان داشته باشیم.

نصیرزاده در این باره گفت: رایزنی های اولیه با رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته و قطعا دیدار امروز رافائل سانتونخا با دکتر سلطانی فر به کسب این میزبانی ها کمک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز