امیررضا خادم: عملکرد این اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نه تنها در حوزه ی کار بلکه در دور کردن حواشی نیز قابل قبول بوده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۱:۵۹
کد خبر: ۳۸۲۲۹۱
امیررضا خادم: عملکرد این اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نه تنها در حوزه ی کار بلکه در دور کردن حواشی نیز قابل قبول بوده است.
امیررضا خادم در دیدار با دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: طی دو سال گذشته با حمایت، تدبیر و اقتدار استاندار اصفهان، اقدامات خوبی در ورزش استان صورت گرفته است و امیدواریم که این حمایت ها ادامه داشته باشد.

به خبرگزاری برنا در اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار امیررضا خادم، مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با ایشان اظهارداشت: طی دو سال گذشته اداره کل ورزش و جوان در ۳ محور پیشرفت های خوبی داشته است که یکی از اساسی ترین آن ایجاد یک فضای سالم و به دور از حاشیه و قرار گرفتن فعالیت های این اداره کل در یک مسیر درست همراه با آرامش بوده است.

زرگرپور به برگزاری مستمر جلسات کمیته های ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: این امر از سوی مدیرکل و استاندار جدی گرفته شده و نتیجه در حال حاضر مسئولین نیز در موضوع جوانان با جدیت ورود پیدا کرده اند.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه در مدت زیادی مسائل جوانان در محاق مسائل ورزش قرار گرفته بود، افزود: طی ماه های اخیر به موضوع جوانان توجه بیشتری شده است و با برگزاری جلسات مستمر در این بخش تلاش شده است که فاصله ی موجود به حداقل برسد.

استاندار اصفهان به ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و اظهارداشت: با تصمیمات خوبی که در این خصوص انجام شده است ورزشگاه روی ریل تکمیل قرار گرفته است و امیدواریم که تا پایان خردادماه سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه که از مطالبات اصلی مردم، ورزشکاران و ورزش دوستان استان است باشیم.

وی به پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و اظهارداشت: پروژه های نیمه تمام زیادی در بخش ورزش استان وجود دارد که امیدواریم با واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی بتوانیم در راستای افزایش سرانه ی ورزش استان قدم برداریم.

زرگرپور به موضوع مدال آوری ورزشکاران استان نیز اشاره داشت وگفت: اصفهان این ظرفیت را دارد که در این بخش موفق عمل کند و اصفهان باید استانی تراز اول در کلیه ی زمینه ها باشد و تراز اولی خود را باید در ورزش نیز تثبیت نماید.

استاندار اصفهان ادامه داد: مدیریت استان اعلام آمادگی می کند که در راستای برنامه ریزی و رسیدن به این هدف از هیچ کمک و حمایتی دریغ نورزد.

وی در رابطه با ورزش بانوان گفت: مدیریت استان تلاش خواهد کرد که این موضوع با قوت بیشتری پیگیری شود و حمات های لازم را از این بخش داشته باشد.

امیررضا خادم نیز در این دیدار اظهارداشت: دولت حرکت خوب و امیدوارکننده ای را در کشور آغاز کرده است و امیدواریم که با ترکیب جدید مجلس شرایط کشور بهبود یابد.

وی با بیان اینکه کارهای اساسی و ماندگاری در حوزه های مدیریتی در استان اصفهان صورت گرفته است، افزود: استاندار اصفهان در اجرای این اقدامات نقش اساسی و تعیین کننده داشته که در این راستا تکمیل ورزشگاه نقش جهان که از مطالبات و نیازهای اصلی مردم اصفهان می باشد کار بسیار ارزنده ای خواهد بود.

مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: فضای اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به دو سال گذشته کاملا متفاوت شده است و عملکرد این اداره کل نه تنها در حوزه ی کار بلکه در دور کردن حواشی نیز قابل قبول بوده است.

امیررضا خادم تصریح کرد: استان اصفهان جزء استان هایی است که علیرغم دارابودن پتانسیل های فراوان در حوزه ی ورزش، در ورزش های قهرمانی و مدال آوری آنچنان که شایسته این استان است عمل نکرده است و بازده ی ملی این استان برازنده ی اصفهان نیست.

خادم با تاکید بر اینکه در حوزه ی نرم افزاری باید اقدامات خوبی در استان صورت گیرد، اظهارداشت: حتما حمایت های استاندار اصفهان و مسئولین ورزش استان می تواند در این مسیر موثر باشد و حمایت های دکتر زرگرپور در عمل نیز قابل اطمینان و قابل تقدیر است.

وی در ادامه به ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: متاسفانه جذب سرمایه در ورزش آقایان به مراتب راحت تر از ورزش بانوان است و انتظار می رود که اداره کل ورزش و جوانان استان به گونه ای عمل کند که بخش قابل توجهی از بودجه ها به ورزش بانوان اختصاص یابد و حمایت اسپانسرها از ورزش بانوان بیشتر شود.

معاون حقوقی امور مجلس احداث و ایجاد باغ های بانوان را در نشاط روحی و جسمی بانوان موثر خواند و گفت: حمایت های صورت گرفته در بخش سخت افزاری و حقوقی ورزش قابل تقدیر است ولی ورزش استان همچنان نیازمند حمایت است و امیدواریم که اتفاقات خوبی در خصوص ورزش بانوان در استان رخ دهد.

مسئول هماهنگی اموراستان‌های وزارت ورزش و جوانان به تکمیل ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و گفت: ‌با همکاری خوبی که بین استانداری اصفهان و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد در سال آینده قطعا شاهد بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان خواهیم بود چرا که بخش اعظم مباحث حقوقی این مجموعه حل شده است و فعالیت های عمرانی ورزشگاه نیز طبق برنامه در حال انجام است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز