در هتل المپیک تهران؛

جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۲۴۷۰۱
جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور  برگزار شد
پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران گفت: روابط عمومی ها در برقراری ارتباط و افزایش آگاهی مردم از نحوه فعالیت های مدیران نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور ضمن  خیر مقدم به مسئولان روابط عمومی های  ورزش و جوانان  کشور اظهار داشت: روابط عمومی های  باید با شناخت و آگاهی از نیازهای مردم، آن را به مدیران خود انتقال دهند و با یک ارتباط دو طرفه باعث ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان شوند.

وی افزود: باید به روابط عمومی اهمیت داده شود تا سازمان ها در برقراری ارتباط سازنده و تعامل با مخاطبانشان با مشکلات جدی مواجه نشوند.

مشاور مدیرکل ورزش و مدیر روابط عمومی استان تهران با بیان اینکه  روابط عمومی ها امروزه یک بخش تشریفاتی نیستند، بلکه قسمتی ضروری از فعالیت‌های اجرایی هر دستگاه هستند گفت، جایگاه روابط عمومی در جامعه‌ی ما باید به یک جایگاه ارزشمندتبدیل شود و خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با درایت وزیر محترم جناب دکتر سلطانی فر و مازیار ناظمی بعنوان مدیر روابط عمومی توانسته است قدم های مثبتی درخصوص تحول در بخش روابط عمومی ها و رسانه این وزارت بردارد.

در ادامه جلسه مسئولین روابط عمومی های ورزش استانها، مشکلات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در استانها و افزایش ارتباط با وزارت بیان و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در این جلسه سرکار خانم نظامی نماینده وزارت ورزش و جوانان و  مدیران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سیستان بلوچستان، سمنان، کردستان، کرمان، قزوین،  قم، مرکزی، مازنداران، گلستان، گیلان، لرستان، فارس وهمدان حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز