نشست صمیمی سازمان های مردم نهاد و جامعه ورزش استان اردبیل با وزیر ورزش و جوانان

دکتر سلطانی فر: مردم با بلوغ بالای سیاسی ٢٩ اردیبهشت انتخاب کاملا صحیحی خواهند کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۵۶۲۰۸
دکتر سلطانی فر: مردم با بلوغ بالای سیاسی  ٢٩ اردیبهشت  انتخاب کاملا صحیحی خواهند کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: به آگاهی و بلوغ سیاسی مردم اطمینان کامل دارم و مطمئنم آنها در ادامه راهی که از ٢٤ خردادماه ٩٢ آغاز کردند و سپس قدم مهمی را در انتخابات مجلس سال ٩٤ برداشتند در ٢٩ اردیبهشت ماه 96 هم انتخاب صحیحی خواهند داشت و در استمرار مسیر گذشته خود قدم برخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در نشست صمیمی سازمان های مردم نهاد و جامعه ورزش استان اردبیل که عصر امروز برگزار شد ،گفت: مردم ما خوب تشخیص می دهند و بین کسانی که به آنها خدمت می کنند با کسانی که حرف می زنند ،تفاوت  قائل می شوند . 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تجربه مدیریت بیش از سی سال در استان ها و بخش های مختلف کشور ادامه داد: مردم ما به یک بلوغ سیاسی بسیار بالایی رسیده اند، سطح آگاهی و درک مردم به ویژه جوانان ما بسیار بالاست و راه ها و مسیر ها را خوب تشخیص می دهند . دکتر سلطانی فر گفت: مردم ما قطعا مسیر و رویکردی را که در ٢٤اسفندماه ٩٢ آغاز کردند و در ٧ اسفند ٩٤ در انتخابات مجلس شورای اسلامی، قدم مهم و تاثیرگذاری را در ادامه آن مسیر برداشتند، در ٢٩ اردیبهشت 96 هم این قدم را با عزم و اراده جدی و محکم تَر و با ثبات تَر در استمرار مسیر گذشته خود برخواهند داشت . 

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: یقین دارم که مردم بین کسانی که  شعار می دهند با کسانی که عمل می کنند فرق می گذارند . آنها بین کسانی که تلاش می کنند و با مردم صادقانه برخورد می کنند ،در غم و دردشان شریک هستند و از نزدیک دل به مشکلات مردم می سپارند و با آنها همراهی می کنند با کسانی که دروغ پراکنی و عوام فریبی می کنند و با وعده های یارانه چند برابری ،تلاش در خرید رای مردم دارند  تفاوت قائلند و حتما با  عزت  و افتخار و با شایستگی و درک بالا گول این افراد را نمی خورند و انتخاب صحیح خواهند کرد. 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وعده افزایش یارانه ها تصریح کرد: بالاخره باید برای مردم مشخص شود کسی که وعده دروغین و قول های افزایش چند برابری یارانه ها را می دهد از چه منابعی آن را تأمین می کند .

وی افزود :اگر روزی بخواهد یارانه ای را که قول دو سه برابری داده ، پرداخت کند باید از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تأمین شود  و این باید به مردم گفته شود که  اگر کسی بخواهد یارانه مردم را افزایش دهد حتما باید قیمت حامل های انرژی مانند بنزین ،گازوییل، آب و برق مصرفی را سه تا چهار برابر افزایش پیدا کند تا بتواند یارانه ای را که به مردم قول داده، بپردازد.

وزیر ورزش و جوانان بار دیگر به سطح آگاهی بالای مردم اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با درک بالایی که دارند تشخیص می دهند ،کسانی که در طول چهار سال گذشته با تلاش وافر توانسته اند  مملکت را از بحران نجات دهند و ثبات و آرامش به وجود آورند و قیمت ارز را تثبیت و تورم را به نحو چشمگیری کاهش دهد و رشد اقتصادی منهای شش درصد را به مثبت هشت درصد افزایش دهند  و طرح تحول سلامت را اجرا کنند و در زمینه لغو تحریم ها قدم های تاریخی بردارند می توانند در راستای ایجاد اشتغال و خروج از رکود نیز قدم های مهمی را بردارند .

وی اظهار داشت: در آینده هم این اقدامات و این قدم ها و این برنامه ها با قوت و قدرت استمرار پیدا خواهد کرد.اکنون مسیر سازندگی آغاز شده و من به آینده کشور بسیار امیدوارم و مطمئن هستم با بلوغ سیاسی و آگاهی که مردم دارند در ٢٩ اردیبهشت انتخاب کاملا صحیحی خواهند کرد و فرایند توسعه و حرکت توسعه ای که امروز در کشور در ابعاد سیاسی و اقتصادی  وجود دارد با قوت و قدرت در چهار سال آینده استمرار پیدا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز