رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر کارنامه بسیار خوبی در سه سال اخیر داشته است/ سمن‌ها با سرعت خوبی در کشور در حال رشد هستند/ موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی چشم‌گیر بود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۰:۳۱
کد خبر: ۷۷۸۷۸۳
سلطانی‌فر کارنامه بسیار خوبی در سه سال اخیر داشته است/ سمن‌ها با سرعت خوبی در کشور در حال رشد هستند/ موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی چشم‌گیر بود
عبدالرضا عزیزی گفت: دکتر سلطانی‌فر یک مدیر عملیاتی است و از زمانی که در وزارت ورزش و جوانان شروع به کار کرده، گام های بسیار مثبتی در زمینه های مختلف ورزشی برداشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیروان، پیرامون دست آوردهای ورزش در سه سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه دکتر سلطانی‌فر یک مدیر عملیاتی هستند و از زمانی که در وزارت ورزش و جوانان شروع به کار کرده گام های بسیار مثبتی در زمینه‌های مختلف ورزشی برداشته اند و کارنامه بسیار خوبی در این سه سال اخیر داشته اند. در زمینه کارهای عمرانی اقدامات بسیار خوبی انجام شده در حدی که هم اکنون ما می‌توانیم با اتکا به ورزشگاه‌های مدرنی در شهرهای مختلفی از جمله مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز در سه سال گذشته افتتاح شده و ما خواستار میزبانی جام ملت‌ها هستیم و با برگزاری موفق فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم قدرت برگزاری چنین تورنمنت‌هایی را داریم.  

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت ورزش در بعد قهرمانی تصریح کرد: در بخش قهرمانی نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است. فوتبال ساحلی، فوتبال، فوتسال، والیبال و کشتی در حال حاضر حرف‌هایی برای گفتن در سطح جهان دارند و این میسر نمی‌شد مگر با برنامه‌ریزی و حمایت وزارت ورزش و جوانان.

عضو فراکسیون ورزش در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه ملی‌پوشان در آوردگاه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بویژه کسب عنوان سومی ورزشکاران معلول ما که برای نخستین بار در تاریخ ورزش در جایگاه سوم قاره کهن ایستادیم نشان از پیشرفت روزافزون ورزش قهرمانی در کنار ورزش همگانی دارد.

بخش پایانی صحبتهای رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره گسترش قابل توجه سمن‌ها بود. دکتر عزیزی در این‌باره اظهارداشت: خوشبختانه سمن‌ها با سرعت خوبی در کشور در حال رشد هستند و آنها می توانند بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و از بین بردن مشکلات جوانان ایفا کنند و باید بدانیم که با قدرتمند کردن سمن‌ها هم هزینه‌ها دولت را کاهش می‌دهیم هم  اشتغالزایی در کشور بیشتر خواهد شد. به جای اینکه کسی بخواهد کارمند دولت باشد، کارمند این سازمان های مردم نهاد می شود و این گونه جوانان خودشان نقش کلیدی در رفع مشکلات یکدیگر ایفا می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز