مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

سند چشم انداز توسعه ورزش و جوانان سمنان تدوین می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۰:۱۷
کد خبر: ۷۹۹۸۴۹
سند چشم انداز توسعه ورزش و جوانان سمنان تدوین می شود
مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با سیدعباس دانایی فرماندار سمنان دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به اتفاق اسماعیل حاجی آبادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با سیدعباس دانایی فرماندار سمنان دیدار کرد.
مجتبی جانعلی در این دیدار اظهار داشت :جوانان استان سمنان ظرفیت ها و توانمندی های بی نظیری در حوزه ورزش دارند و در همین راستا سند توسعه و ارتقاء وضعیت فعلی و تقویت جایگاه جوانان در ورزش استان تدوین می شود.
وی بیان کرد: توجه به امور جوانان، پاسخگویی به مطالبه و تسهیل در دسترسی به امکانات ورزشی و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت و ارتقاء برای آن ها، به طور قطع انگیزه این قشر از جامعه را افزایش داده و در کسب مقام های کشوری در حوزه ورزش بسیار راهگشا است.
وی، بر لزوم بهبود جایگاه ورزش سمنان در کشور تاکید کرد و افزود: ورزش پایه و استعدادیابی در این حوزه، ایجاد پایگاه های قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در پیشبرد امور مرتبط با ورزش و جوانان و کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های مختلف ورزشی تاثیر فراوانی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در این مسیر از حضور مربیان و علاقه مندان متخصص و متعهد تمامی رشته های مختلف ورزشی و استفاده از نقطه نظرات، توانمندی و ظرفیت های آن ها در استان استقبال می کنیم.
وی گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و پیگیری امور ورزشی استان در رده های پایه از اولویت های کاری مجموعه ورزش و جوانان استان سمنان در آینده است.
جانعلی، به برنامه های خود در حوزه ورزش و جوانان اشاره داشت و گفت: امید است با حمایت وزارتخانه، استاندار، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی استان، در آینده موفقیت های بی شماری برای ورزش این استان رقم بخورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز داشت: قبل از حضور در این استان، امکانات، طرح ها، سمن ها و موارد مرتبط به امور ورزش و جوانان را بررسی و واکاوی کردم و برنامه های راهبردی نیز برای این حوزه ها در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز