مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

در تلاشیم هرچه سریعتر فاز نخست استادیوم ۱۵هزار نفری شاهرود افتتاح شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۸:۰۴
کد خبر: ۸۰۰۴۵۰
در تلاشیم هرچه سریعتر فاز نخست استادیوم ۱۵هزار نفری شاهرود افتتاح شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در سفر شهرستانی خود از اماکن ورزشی و پروژه های در دست اقدام شهرستان شاهرود بازدید کرد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق مصطفی مرادی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ، حسن رهایی سرپرست نظارت براماکن ورزشی اداره کل روز گذشته به شهرستان شاهرود سفر کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان پس از جلسه با همکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از اماکن ورزشی و پروژه های در دست اقدام این شهرستان بازدید کرد.
مجتبی جانعلی در روزی پرکار از پروژه های نیمه تمام زمین چمن مصنوعی بسطام ، سالن3هزارنفری و استادیوم 15هزار نفری شاهرود بازدید و در جریان روند ساخت این سه پروژه قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از سالن و زمینهای ورزشی مجموعه ورزشی تختی ، باشگاه سوارکاری مهر شهرستان شاهرود بازدید و در جریان کمبودها و مشکلات این فضاهای ورزشی قرار گرفت.
در این سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با حسینی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و محمدی فرماندار شاهرود پیرامون زیر ساختها و پروژه های در دست احداث و همچنین مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
مجتبی جانعلی در این دیدار بابیان اینکه مقررشده تا فاز نخست این مجموعه با پنج هزار نفر از مجموع ۱۵ هزارنفری به بهره‌برداری برسد، ابراز داشت: برای این طرح ۱۵ میلیارد تومان طی چهار ماه گذشته مصوب شد که در کل ده میلیارد تومان آن تخصیص‌یافته است و در سفر رئیس‌جمهور نیز ۱۰ میلیارد تومان برای آن گذاشته‌شده که تخصیصش قطعاً به زودی انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه خواسته ما از مسئولان حمایت از پیمانکار پروژه ۱۵ هزارنفری و روند تسهیل اعتبارات است تا بتوانیم شاهد تکمیل آن حتی در فاز نخست به‌طور موقت باشیم و افزود: در نظر داریم تا فازنخست این ورزشگاه با ظرفیت پنج هزار نفر تماشاگر شامل زمین چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی، نورافکن، رختکن و سکوی تیم ها ، داوران و تماشاگران هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز