مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

هیات رزمی استان بر فعالیت سبکهای مختلف نظارت کامل داشته باشد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۳:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۴۵۹
هیات رزمی استان بر فعالیت سبکهای مختلف نظارت کامل داشته باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : هیات استان و شهرستانها باید نظارت کامل بر عملکرد و فعالیت گروه ها وسبکهای مختلف داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جلسه هم اندیشی هیئت هنرهای رزمی استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، ایزدبخش معاون ورزشی ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، عرب خابوری رئیس هیئت رزمی استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان پیرامون فعالیت هیات رزمی و فعالیت سبک های مختلف و فعالیت آنها مطالبی را اشاره کرد و گفت : هیات استان و شهرستانها باید نظارت کامل بر عملکرد و فعالیت گروه ها وسبکهای مختلف داشته باشند.
وی افزود: از فعالیت غیر قانونی سبکهای فاقد وجاهت که فدراسیون ورزشهای رزمی و هیات استان آنهار ا به رسمیت نمی شناسد و برای اعزامهای آنها حمایتی صورت نمی گیرد از فعالیت آنها باید جلوگیری شود.
مجتبی جانعلی ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی چارت تشکیلاتی هیات گفت: ساماندهی هیات بسیار مهم است و می بایست اعضای کمیته ها در اسرع وقت تکمیل شود.
برگزاری دوره های آموزشی ، تکمیل بانک اطلاعاتی مربیان، کمیته های رزمی و سبک های فعال در استان، حمایت از سبکهای قهرمان پرور ، مستندسازی و برنامه ریزی برای حضور پررنگ در مراسمات ملی و مذهبی از دیگر موضوعات مطرح شده بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز