مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

استعدادیابی دررده‌های پایه از اولویتهای اداره کل می باشد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶:۵۸
کد خبر: ۸۲۰۸۷۲
استعدادیابی دررده‌های پایه از اولویتهای اداره کل می باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : لازمه پیشرفت در بخش قهرمانی، توجه هر چه بیشتر به ورزش همگانی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جلسه هم اندیشی هیئت تنیس روی میز استان به منظور راهکارهای چگونگی رشد و توسعه این ورزش در سطح استان با حضور جانعلی مدیر کل ، ایزدبخش معاون ورزش ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، صادقی رئیس گروه ورزش قهرمانی ، قرائی رئیس هیئت تنیس روی میز استان و اعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
جانعلی با اشاره به لزوم حضور دائمی ورزشکاران استان سمنان در رقابت‌های قهرمانی کشور افزود: حضور در رقابت‌ها و لیگ‌های کشوری در تمام رده‌های سنی و در هر دو بخش بانوان و مردان می‌تواند درروند توسعه و ارتقاء کیفی تمام رشته های ورزشی مؤثر می باشد.
وی ضمن تاکید بر حضور ورزشکاران تنیس روی میز در مسابقات مختلف ، گفت: جدا از مبحث قهرمانی و کسب نتیجه باید با آینده نگری فرصت را به رده‌های پایه بدهیم تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
وی با تاکید بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از رشته تنیس روی میز ادامه داد: مطمئنا آینده گری خوبی که در هیات تنیس روی میز استان دیده می شود، نوید بخش آینده ای درخشان برای این رشته است و ما هم در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
وی با تاکید بر مقوله استعدادیابی در سطح مدارس افزود: از هیات استان خواستاریم در راستای همگانی کردن رشته تنیس روی میز در سطح استان اقدام کنند چرا که معتقدیم لازمه پیشرفت در بخش قهرمانی، توجه هر چه بیشتر به ورزش همگانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به این که جوانان، پیشکسوتان و مربیان این رشته در سطح استان ورزشکارانی توانمند و قابل احترام هستند ، اظهار داشت : این استان با وجود ظرفیت های بسیار در زمینه تنیس روی میز، آنگونه که شایسته است پیشرفت نکرده است.
رئیس هیات تنیس روی میز، ارتقای مسابقات، سطح دانش فنی مربیان و داوران، تجهیز سالن‌ها و آکادمی پینگ‌پنگ، کمک به هیئت‌های شهرستانی، حمایت از تیم‌ها و برگزاری مسابقات بین ادارات و مدارس را از جمله مواردی عنوان کرد که در راستای رشد ورزش تنیس روی میز اثرگذار خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز