مهران سرپرست خبرداد:

آیین تجلیل از مدال آوران و فعالین حوزه ورزش خراسان جنوبی درخرداد ماه سالجاری

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸:۱۹
کد خبر: ۸۴۷۹۴۴
آیین تجلیل از مدال آوران و فعالین حوزه ورزش خراسان جنوبی درخرداد ماه سالجاری
مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران ، برترین ها و فعالین حوزه ورزش خراسان جنوبی در 23 خرداد ماه جاری در سالن اجلاس پیام نور دانشگاه بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران ، برترین ها و فعالین حوزه ورزش خراسان جنوبی در 23 خرداد ماه جاری در سالن اجلاس پیام نور دانشگاه بیرجند خبر داد.
سرپرست با بیان اینکه این آیین به صورت باشکوه در مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: از مدال آوران ، ملی پوشان، تیم ها و نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر سال 97 در این مراسم تجلیل خواهد شد.
وی گفت: از کلیه روسای هیئت های ورزشی، نواب رییس، دبیران و خزانه داران و همچنین داوران و مربیان معرفی شده توسط هیئت های ورزشی ( هر هیئت یک مربی و یک داور ) ، نیز تجلیل بعمل خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان نیز گفت: موسان باشگاه های خصوصی( 3 نفر ) و مدیران عامل باشگاه های ورزشی(3 نفر) که دارای تیم باشند، نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
مهران سرپرست نیز با بیان اینکه از خیرین ورزش یار ( 3 نفر ) نیز تقدیر و تشکر خواهد شد، افزود: فرمانداران شهرستان ها، شهرداران، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .
وی تجلیل از مدال آوران، برترین ها و فعالین حوزه ورزش و جوانان با اهدای تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی و همچنین تجلیل از اصحاب رسانه به عنوان یاران همیشگی دستگاه ورزش و جوانان استان و اجرای مراسم خوانندگی توسط خواننده مطرح کشوری را از جمله برنامه های این مراسم برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز