دکتر مسعود سلطانی‌فر:

جامعه ورزش تلاش بسیار خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته است/ ملت ایران اراده کرده که مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی بایستد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۰۵
جامعه ورزش تلاش بسیار خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته است/ ملت ایران اراده کرده که مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی بایستد
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای جمع‌آوری کمک‌های مختلف و رساندن آن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، جامعه ورزش تلاش بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ابتدای مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران که صبح امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد گفت: ابتدا این ایام بسیار مبارک عید قربان و عید غدیر خم را به تمامی مومنین و هموطنان عزیزم تبریک می گویم.
 
او ادامه داد: خوشبختانه تلاشی از ماه‌های قبل با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای جمع آوری کمک‌های مختلف برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه، انجام شد که جامعه ورزش در سراسر کشور نیز در این مدت تلاش بسیار خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و رساندن آن به اقشار آسیب پذیر داشتند.
 
سلطانی‌فر اظهار داشت: در آستانه عید سعید غدیر خم با تلاش بسیار خوبی که توسط فدراسیون کشتی، بسیج ورزشکاران و همراهی همکاران ما در وزارت ورزش بعمل آمد، اولین مرحله از کمک‌های مردمی در قالب پویش کمک مومنانه آغاز شد که به امید خدا این حرکت توسط فدراسیون‌های دیگر در روزهای آینده استمرار پیدا کند.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: این حرکت در سه مقطع زمانی انجام می‌شود و با توجه به اعلام آمادگی که فدراسیون‌های مختلف انجام دادند شروع کار از سوی فدراسیون کشتی و بسیج ورزشکاران بود و به امید خدا ما علاوه بر این ماه در دهه اول ماه محرم و در دهه سوم ماه صفر  دومین و سومین مرحله از پویش کمک مومنانه را خواهیم داشت و جامعه ورزش هم با کمک مردم و محوریت خود ورزشکاران و پیشکسوتان انشاءاله این پویش را که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، با جدیت ادامه می‌دهند تا بتوانیم کمک خوبی را برای اقشار آسیب پذیر جامعه جمع‌آوری کنیم.
 
او افزود: در این مرحله نزدیک به 2 هزار بسته کمک، هم به صورت نقدی و هم به صورت کالا توزیع می‌شود و در مراحل مختلف مقادیر بیشتری جمع آوری و توزیع خواهد شد.
 
دکتر سلطانی‌فر تأکید کرد: در این شرایط خاص که با تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه آمریکا مواجه هستیم و اقشار آسیب پذیر با تأمین معیشت و مشکل مواجه هستند و همچنین همزمان درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم انشاء اله بتوانیم با همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی حرکتی انجام بدهیم که ملت قهرمان ایران همچون گذشته بتواند گلیم خود را در این رویارویی و منازعه بزرگ با استکبار جهانی بیرون بکشد و مطمئن هستیم که حتما آن چیزی که بوده اراده ملت‌ها است و ملت ایران اراده کرده که مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی بایستد و قطعا این بار هم پیروز خواهد شد.

وزیر در پایان خاطرنشان کرد: در این حرکت مومنانه و انسانی ادارات کل در استان‌ها، هیأت‌های ورزشی در سراسر کشور و بیش از 3 هزار سازمان‌های مردم نهاد جوانان مشارکت کنند و در این سه مرحله همه در این پویش بزرگ مردمی شرکت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز