پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لیگ تنها منبع درآمد ورزشکاران است/ تنها هدفم کسب مدال المپیک خواهد بود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹۲
لیگ تنها منبع درآمد ورزشکاران است/ تنها هدفم کسب مدال المپیک خواهد بود
عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد گفت: لیگ تنها منبع درآمد ورزشکاران است و تنها هدفم کسب مدال المپیک خواهد بود.

پرویز هادی، آزادکار تیم‌ ملی، درباره حضور جامعه کشتی در مراسم کمک‌های مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: جا دارد از فدراسیون کشتی تشکر کنم به‌خصوص آقای دکتر درویش که چنین کار خوب و خداپسندانه‌ای را انجام دادند. به‌نظرم الان خیلی از مردم و قشر ضعیف در مضیقه هستند. بالاخره شغل‌شان را از دست دادند و پیش زن و بچه شرمنده هستند. چنین کارهایی می‌تواند یک مقدار از این شرمندگی را برطرف کند. من خواسته‌ای که داشتم و در صدا و سیما هم گفتم این است که از عزیزان و ورزشکاران دیگر هم خواهش می‌کنم در شهرهای خود و در استان‌شان و دور و اطراف و آشناهایشان اگر بتوانند قدمی بردارند و در شهرشان اعلام کنند بالاخره کسانی هستند که می‌خواهند کمک کنند ولی شاید کسی را نمی‌شناسند. یک ورزشکار یا قهرمانی باید بیفتد جلو تا مابقی افراد هم کمک کنند و دست کسانی که خیلی نیازمند هستند را بگیرند.

او در مورد نحوه تمریناتش توضیح داد: تا اسفند سال گذشته که ما اردو داشتیم و بحث کرونا هم نبود و وقتی از رقابت‌های آسیایی برگشتیم دیگر کرونا شیوع پیدا کرد و تعطیل شدیم. تا عید داشتیم خوب تمرین می‌کردیم ولی عید اعلام کردند المپیک یک سال عقب افتاد. دو ماهی است که خیلی کم تمرین کرده و فشار را کم کردیم ولی از خردادماه من آمدم تهران و تمرینات را شروع کردم. همه عزیزان در شهرهای خود یک سالنی دارند که تربیت بدنی هیات کشتی گذاشته ولی اگر به صورت رسمی نتوانند سالن کشتی را باز کنند نمی‌شود و باید تمرین کشتی کنیم و کار کشتی خیلی مهم است. نمی‌شود با وزنه و دویدن خودت را آماده کنی، این 30 درصد است و 70 درصدش روی تشک است و فعلا متاسفانه بسته است و روی تشک نمی‌شود رفت و خطرناک است.

پرویز هادی با اشاره به برگزاری لیگ گفت: گفتند لیگ شروع می‌شود که فعلا عقب انداختند و معلوم نیست چه می‌شود. از همه مهمتر بحث ما این است که همه بچه‌ها واقعا مانده‌اند؛ نه شغلی دارند و نه درآمدی که به زخم زندگی‌شان بزنند. خود من اگر لیگ نباشد واقعا نمی‌توانم زندگی کنم. امیدوارم برنامه‌هایی بریزند که بتوانند لیگ را برگزار کنند. بعد هم بالاخره لیگ برگزار شود همه در کورس مسابقه می‌آیند و آماده می‌شوند برای آذرماه، اگر جهانی برگزار شود و تا سال دیگر یک سال مانده و زمانی نیست. 

او افزود: تشکر می‌کنم از مسئولیت دانشگاه علم و صنعت آقای دکتر ذاکری و آقای صیفی که سالن تربیت بدنی را در اختیار ما گذاشتند و هیمن‌طور از آقای دبیر هم هفته‌ای دو، سه بار زنگ می‌زنند و پیگیر هستند. امیدوارم اولا کرونا هر چه زودتر از بین برود و مردم رعایت کنند و دارویش کشف و ریشه‌کن شود. من که تمام هدفم و تمام زندگی‌ام را روی کشتی گذاشتم تا بتوانم یک مدال المپیک به دست بیاورم. الان هم فکر و ذکرم و کارم و زندگی‌ام کشتی است و هر چه دارم، می‌گذارم. امیدوارم خدا هم کمک کند بتوانیم یک مدال خوب از المپیک بگیریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز