رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان برد و باخت‌های زیادی را تجربه می‌کند/ لیگ متفاوتی را شاهد خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۳۷۹۸
سپاهان برد و باخت‌های زیادی را تجربه می‌کند/ لیگ متفاوتی را شاهد خواهیم بود
سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: سپاهان برد و باخت‌های زیادی را در مسابقات تجربه خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان، درباره باخت مقابل شهرداری گنبد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما 3 هفته نخست را با 3 برد متوالی پشت سر گذاشتیم بنابراین با هدف پیروزی در هفته چهارم هم به مصاف شهرداری گنبد رفتیم. این بازی در خارج از خانه بود و طبیعی است مانند بازی‌هایی که میزبان بودیم آسان نباشد. در چهار ست اول هم خوب بودیم و تقریبا کنترل بازی دست ما بود اما ست پنجم گنبدی‌ها بهتر از ما بازی کردند و در نهایت هم اولین باخت ما را رقم زدند.

او با اشاره به بازی با شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ گفت: در هفته آینده بازی بسیار حساسی با نماینده ارومیه خواهیم داشت. امیدوارم این هفته به خوبی ریکاوری کنیم تا از فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببریم و بتوانیم باخت هفته قبل را جبران کنیم. البته فصل تازه شروع شده از این باخت و بردها همه تیم‌ها خواهند دید و سپاهان هم جدا از سایر تیم‌ها نخواهد بود.

محمدی‌راد درباره رضایتش از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مسابقات عنوان کرد: به هر جهت یکسری پروتکل برای برگزاری مسابقات تعریف شده و انصافا مسئولین حاضر در سالن و فدراسیون هم به خوبی آن را رعایت می‌کنند اما مسئله اصلی این است که فدراسیون به تعهدات خودش عمل نکرد و برخلاف جلسه تشکیل شده رفتار کرد و لیگ 15 تیمی شد. این موضوع واقعا هم از نظر کیفیت روی لیگ تاثیر منفی دارد و هم باعث خطر برای تیم‌هاست. همه ما در این شرایط که اکثر استان‌ها در وضعیت قرمز هستند مجبور به سفر هستیم، نگهداری از مجموعه تیم و بازیکنان واقعا در این شرایط سخت است، امسال به هر جهت لیگ بسیار متفاوت و سختی را خواهیم داشت و امیدوارم پایان خوبی را شاهد باشیم. فعلا اول فصل است و بازی‌ها روز به روز جذاب‌تر و حساس‌تر از قبل می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز