محمود شیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم داورزنی موفق باشد/ از امکانات پیکان‌شهر استفاده می‌کنیم/ در جریان رفتن ویلموتس و آمدن برانکو به تیم ملی نیستم

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۲۶۳۱۷
امیدوارم داورزنی موفق باشد/ از امکانات پیکان‌شهر استفاده می‌کنیم/ در جریان رفتن ویلموتس و آمدن برانکو به تیم ملی نیستم
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جریان رفتن ویلموتس و آمدن برانکو به تیم ملی فوتبال نیستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رییس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بنده به جناب داورزنی تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند در این سمت مؤثر باشد. البته ای کاش اعضای مجمع روی بحث بندهای مجمع هم صحبت می‌کردند. یکی از این بحث‌ها، بحث تفویض اختیار به رئیس فدراسیون بود که مثل فدراسیون فوتبال بتواند اعضای هیأت رئیسه را انتخاب کند و در این شرایط طبیعی است که نباید انتظار داشت هیأت رئیسه پویا باشد.

او درمورد برگزاری مسابقات تیم والیبال پیکان در سالن پیکان شهر نیز گفت: بخاطر شرایط اقتصادی مجبور شدیم این کار را انجام دهیم و این شرایط ما را ایجاب کرد که از امکانات خودمان استفاده کنیم. البته تلاش می‌کنیم سالن  استاندارد و خوبی را آماده کنیم و از طرفی چون پوشش خبری این بازی‌ها ممکن است برای اصحاب رسانه سخت باشد قطعا برای این مسئله نیز راه حلی خواهیم یافت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال برکناری ویلموتس و حضور برانکو در تیم ملی نیز اظهار کرد: من چیزی نمی‌دانم بهتر است در این مورد اگر خبری است از سخنگوی فدراسیون سوال کنید. نه از قطع همکاری ویلموتس اطلاعی دارم و نه از آمدن برانکو مطلع هستم.

نظر شما
پرونده ویژه