آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۷ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۹۰۸۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۷ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا 27 مهر ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۱۱۶ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۷۲ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۳۴ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

جزایری اضافه کرد: هم اکنون ۳۰۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۴۷ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری هزار و ۶۲۸ نفر است.

جزایری گفت: هم اکنون ۳۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

نظر شما