افتتاح سومین بیمارستان صحرائی چهارمحال و بختیاری در چلگرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۲۸۵۹۷
افتتاح سومین بیمارستان صحرائی چهارمحال و بختیاری در چلگرد
سومین بیمارستان صحرائی به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی رایگان به مردم و عشایر شهر چلگرد افتتاح شد.

به گزارش برنا ؛ دکتر مرتضی هاشمزاده در این مراسم با اشاره به اینکه این بیمارستان صحرائی بنام سرداران و دو هزار و ۴۰۰ شهید استان نام‌گذاری شده است از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به دو هزار مراجعه کننده در روز خبرداد و گفت:  خدمات این بیمارستان صحرائی از ۱۸ مهرماه تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

 وی گفت: در این بیمارستان متخصصین جراحی، زنان و زایمان، پوست، بیهوشی، اطفال، رادیولوژی، داخلی، عفونی و دیگر متخصصین نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام کرده و خدمات دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و پانسمان و مشاوره تغذیه در اختیار مردم شهرستان قرار می‌گیرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: پیش‏بینی میشود حدود هشت هزار نفر از مردم منطقه در طی استقرار بیمارستان صحرائی از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

 به گفته وی،  هر شهرستان ما باید حداقل دارای یک بیمارستان صحرائی باشد تا بتواند در مواقع بحران در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به مصدومان احتمالی اقدام کند.

دکتر هاشمزاده هزینه استقرار هر بیمارستان صحرائی را مبلغی حدود ۱۵۰ میلیون تومان دانست که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، مدیریت بحران استان و اداره کل بیمه سلامت پرداخت میشود.

گفتنی است؛ دو بیمارستان صحرائی پیش از این نیز در مناطق محروم استان و در روستای قراب شهرستان اردل و روستای منج شهرستان لردگان مستقر و خدمات لازم به مردم این مناطق ارائه شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز