حوزه هنری چهارمحال و بختیاری :

ثبت ۱۹۰ اثر در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی سال ۹۴

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۵:۳۰
کد خبر: ۳۲۸۶۰۳
ثبت ۱۹۰ اثر در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی سال ۹۴
رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت : حوزه هنری این استان 190 اثر را در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی سال 1394 ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور در نشست با رییس و کارکنان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت : تولیدات و اتفاقات هنری رخ داده در چند سال اخیر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ارزیابی های این نهاد انقلابی مطلوب و شاخص تشخیص داده شد.

مجید مصلحی در سفر به شهرکرد گفت:باید به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و هنرمندان این دیار برای کسب عنوان های برتر جشنواره تولیدات حوزه های هنری سراسر کشور،جشنواره تئاتر سوره ماه تبریک گفت ،چرا که سالهای اخیر این مرکز در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی رتبه های مهمی را بدست آورده است.

به گفته وی،حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در چهار سال اخیر در حوزه های چاپ و نشر کتاب ،انتشار آلبوم موسیقی،برگزاری نمایشگاه و خلق اثر هنری تجسمی ،تئاتر ،ادبیات پایداری ،فیلم توانست آثار قابل قبولی را تولید کند.

مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور افزود : یکی دیگر از نقاط قوت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری جوان بودن کارکنان این مرکز است که انرژی زیادی برای کار کردن در حوزه هنر انقلابی دارند.

وی گفت:گام های برداشته شده حوزه هنری استان در مقوله ادبیات پایداری و تولید چهار عنوان کتاب در این راستا از نقاط قوت دیگر این مرکز است.

مصلحی،با تاکید بر هدف حوزه هنری انقلاب اسلامی که ابلاغ پیام های انقلاب شکوهمند اسلامی است ماموریت حوزه هنری در تولید آثار هنری را رسیدن به این هدف بزرگ و مهم دانست .

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره تولیدات حوزه هنری کشور شد.

حجت الله شیروانی افزود:در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور، هنرمندان استان در رشته موسیقی، هنرهای تجسمی و گروه سرود رتبه های برتر را بدست آوردند.

به گفته وی،در رشته موسیقی محلی رتبه نخست و برگزیده به آلبوم 'شاراز ' از چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت و در این بخش از آلبوم موسیقی 'ویر' نیز قدردانی کرد و این بخش رتبه های دوم و سوم نداشت.

شیروانی یادآور شد:در بخش گروه های سرود انقلابی نیز از 'آوای شقایق ' کاری از گروه سرود شقایق شهرکرد قابل تقدیر شناخته شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش هنرهای تجسمی نیز ،جایزه رتبه برگزیده در بخش حجم به پریا ستاری از استان اهدا شد.

شیروانی گفت:جایزه رتبه برگزیده در بخش طراحی به امین حکمت پناه دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گفته وی،جایزه رتبه برگزیده در بخش تصویرسازی به احسان خاکسار حقانی از چهارمحال و بختیاری تعلق گرفت.

وی گفت:حوزه هنری چهارمحال و بختیاری 190 اثر را در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی سال 1394 ثبت کرد.

به گفته وی،153 اثر نقاشی ،نگارگری ،کاریکاتور،عکاسی ،طراحی ، خوشنویسی،حجم،تصویر سازی ،گرافیک ،پژوهش و کتاب تالیفی از استان اثر شد.

گفتنی است ؛ هم اکنون نزدیک به یک هزار و 200هنرمند با حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به صورت مستمر یا جشنواره ای در ارتباط می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز