افتتاح ساختمان جدید قرار گاه پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۷:۵۹
کد خبر: ۳۲۸۶۱۲
افتتاح ساختمان جدید قرار گاه پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری
ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری واقع درشهرک منظریه شهرکرد با صرف 26 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا؛  ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان واقع درشهرک منظریه شهرستان شهرکرد با صرف 26 میلیارد ریال توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری احداث و تجهیز در هفته نیروی انتظامی به بهره برداری رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان طی مراسمی که بمنظور رونمائی از پروژه های نیروی انتظامی استان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا و گرامیداشت یادمان کنگره شهدای و خاطره 2400شهید استان گفت: خوشبختانه با پیگیریها و تلاشهای این اداره کل، پروژه ساخت ساختمان قرارگاه پلیس راه استان که از سال 92 آغاز شده بود به اتمام رسید و آماده بهره برداری می باشد.

وی افزود: ساختمان این قرارگاه با مساحت 4 هزار متر مربع ، درسه طبقه با زیر بنای 900 مترمربع و با صرف هزینه ای بالغ بر 26میلیارد ریال به اتمام رسیده است که علاوه بر احداث ساختمان و فضای فیزیکی(پارکینگها، فضای سبز و غیره ) شامل تجهیزات و لوازم مورد نیاز نیز می باشد.

در این مراسم سردار یاری فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن قدردانی ازتلاش مدیر کل اسبق و مدیر کل فعلی حمل و نقل و پایانه‌ها استان و سایر همکاران در احداث این پروژه ، ایجاد زیر ساخت مناسب را عامل تقویت توان پرسنل پلیس راه در ارائه خدمات مناسب به مردم و کاهش حوادث جاده ای دانست.

گفتنی است؛ قرارگاه پلیس راه استان مجهز به سسیتم نظارت تصویری آنلاین(برخط) از طریق دوربینهای نظارت تصویری می باشد که رصد ترافیک درمحور های مواصلاتی استان را میسر می کند تا در مواقع بحرانی یا انسداد جاده ها امکان اعزام سریع و به موقع اکیپ راهداری، امداد ونجات جاده ای ، اورژانس وسایر خدمات جاده ای فراهم شود..

به گزارش برنا؛ پنج پاسگاه پلیس راه درمحورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری مختلف عملیات تردد را کنترل می کنند که کلیه تجهیزات مورد نیازشان از سوی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان تامین می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز