پیش بینی ۳۴۴ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴:۵۳
کد خبر: ۳۹۱۷۱۰
پیش بینی ۳۴۴ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در چهارمحال وبختیاری
دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان 344 شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه مستقر می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ جعفر مردانی افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ به دور دوم کشیده شد و تمام تهمیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی فراهم شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای حوزه انتخابیه بروجن 96 شعبه اخذ رای و برای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ 248 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

مردانی از مشارکت شش هزار عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: همکاری و همراهی دستگاه ها نقش مهمی در برگزاری یک انتخابات باشکوه دارد.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توجه به زمان قانونی تبلیغات از سوی نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها، خاطرنشان کرد: زمان قانونی انتخابات از دوم اردیبهشت آغاز و تا ساعت 8 صبح روز نهم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش برنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور اول انتخابات دو نامزد با کسب اکثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهرکرد و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

بنابر اعلام وزارت کشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با 10 اردیبهشت در کشور برگزار می شود.

 

نظر شما