استاندارچهارمحال وبختیاری:

لباس فرم مدارس ازتولیدات استان تأمین شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱:۲۶
کد خبر: ۳۹۴۴۵۵
لباس فرم مدارس ازتولیدات استان تأمین شود
استاندار چهارمحال و بختیاری از مسوولان آموزش و پرورش استان خواست، از لباس های تولید شده در استان برای فرم مدارس استفاده شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  قاسم سلیمانی در شورای آموزش و پرورش استان گفت: در اجرای طرح همسان سازی لباس فرم مدارس باید از اعمال سلیقه های شخصی پرهیز شود و با هدف حمایت از تولیدات داخلی با برگزاری مناقصه برای تامین پوشاک مدارس اقدام شود.

وی جلوگیری از تبعیض بین دانش آموزان، رعایت عدالت اجتماعی و حمایت از افراد بی بضاعت را مهمترین مزایای اجرای طرح همسان سازی لباس مدارس استان دانست.

سلیمانی افزود: در تهیه پوشاک همسان دانش آموزان، رعایت کیفیت و مناسب بودن قیمت باید لحاظ شود.

وی خرید و استفاده از تولیدات داخلی را از راه های نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به همین منظور باید در شهرستان های 9 گانه استان، کمیته ای برای جمع بندی کارشناسی طرح همسان سازی لباس دانش آموزان به ریاست فرمانداران تشکیل شود.

سلیمانی اضافه کرد: استفاده از نظرات انجمن اولیاء و مربیان مدارس، در اجرای طرح های کیفی مربوط به آموزش و پرورش و ارتقاء شاخص های این حوزه مؤثر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عملکرد آموزش و پرورش استان را در اجرای طرح های سواد آموزش مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ساتل گذشته نهضت سوادآموزی استان جهش یافته است.

سلیمانی یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری کمترین مشکل را در نقل و انتقالات نیروی انسانی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: اجرای طرح همسان سازی لباس مدارس استان به صورت یک دست در اولویت قرار دارد.

بهروز امیدی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ایجاد وفاق اجتماعی و توجه به مسایل روان شناختی را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

وی ساماندهی نیروهای جدید، ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت، اجرای سند بنیادین تحول آموزشی و ساماندهی لباس مدارس را از برنامه های اولویت دار این اداره کل در سال جاری برشمرد.

حدود 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال وبختیاری به تحصیل مشغولند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز