سرپرست شبکه بهداشت لردگان:

لزوم فرهنگ‌سازی زندگی سالم در جامعه

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۹۵۲۷۰
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: ترویج فرهنگ زندگی سالم در جامعه ضرورت دارد چراکه تغذیه سالم نقش مهمی در سلامت افراد دارد.

به گزارش برنا از لردگان، محمدجان جلیل در همایش پیاده‌روی خانوادگی که در شهر لردگان برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ زندگی سالم در جامعه ضرورت دارد چراکه تغذیه سالم نقش مهمی در سلامت افراد دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان ادامه داد: این همایش همزمان با آغاز گرامیداشت هفته سلامت برگزار و امید است فرهنگ تحرک و پویایی در جامعه نهادینه شود.

وی عنوان کرد: هفته سلامت از امروز آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و در این هفته در شهرستان لردگان برنامه‌های مختلف بهداشتی‌، درمانی و فرهنگی زیادی اجرا خواهد شد.

جلیل عنوان کرد: استفاده از مواد غذایی سالم نقش مهمی در پیشگیری و کنترل بیماری دیابت دارد و باید از مصرف غذاهای پرچرب و شور خودداری شود.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته سلامت و در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم نمایشگاه غذای سالم در شهر لردگان برگزار خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: در مکان‌های برگزاری نماز جمعه خیمه سلامت اندازه‌گیری قند و فشار خون برپا خواهد شد.

به گزارش برنا، در این همایش پیاده‌روی شرکت‌کنندگان مسیر اداره بهداشت و درمان شهر لردگان به سمت گلزار شهدای این شهر را طی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز