شهرکرد؛

راهیابی به مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی تایلند

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۳:۳۶
کد خبر: ۳۹۸۸۸۳
راهیابی به مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی تایلند
35 دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری، به مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی تایلند (IMC2016) راه یافتند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، از راهیابی 35 دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی شهرکرد، به مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی تایلند (IMC2016) خبر داد.

 بهروز امیدی گفت: مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی تایلند، با پیگیری انجام شده و به صورت قطبی، 17 اردیبهشت ماه جاری با حضور منتخبین مرحله اول استان های اصفهان، گهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری، به میزبانی شهرکرد برگزار می شود که البته نتایج این مرحله، به صورت کشوری محاسبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول این رقابت، در مجموع 72 دانش آموز چهارمحال و بختیاری، از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی شهرکرد شرکت داشتند.

امیدی، با بیان اینکه هجدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی از سوی خانه ریاضیات و سازمان دانش آموزی شهر تهران در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: مرحله نهایی این رقابت علمی، تابستان امسال در تایلند برگزار خواهد شد.

آزمون انتخابی مرحله اول این مسابقه، به صورت فردی و متمرکز استانی و شهرستانی، در قالب سؤالات تستی 5 گزینه ای برگزار شد.

شناسایی، حمایت و آماده سازی دانش آموزان مستعد کشور جهت حضور در رقابت‌های بین المللی، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و ترویج و تقویت روحیه خودباوری، ارتقای جایگاه علمی ایران در عرصه رقابت های دانش آموزی بین المللی، و به روز رسانی و بهره مندی از دانش روز دنیا در راستای ارتقای سطح آموزش و ترویج آموزش صحیح و استاندارد، از اهداف این رقابت علمی در کشور بیان شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز