پیام تبریک منتخب مردم شهرکرد،سامان و بن به دو منتخب دیگر

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۳۵۲
پیام تبریک منتخب مردم شهرکرد،سامان و بن به دو منتخب دیگر
منتخب مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن در مجلس دهم،پیروزی دو منتخب دیگر در چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ اردشیر نوریان با صدور پیامی با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، انتخاب خدیجه ربیعی فرادنبه در حوزه انتخابیه بروجن و علی کاظمی باباحیدری در حوزه انتخابیه اردل،فارسان ،کوهرنگ و کیار را به این دو منتخب تبریک گفت.

در این پیام آمده است:درگاه لایزال احدیت را سپاس که در آزمون بزرگی دیگر، ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی برای سی و ششمین بار از آغاز انقلاب ، در انتخاباتی سراسری، با عزمی راسخ و شور و نشاطی به‌یادماندنی، حضور یافته و نماد و نمود مردمسالاری دینی را در چهره‌ی درخشان و پر اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

در این پیام ذکر شده است:بدینوسیله مراتب تبریک و تهنیت خود به مناسبت این رویداد مبارک و همچنین حسن انتخاب و اعتماد مردمان غیور ، مومن ، انقلابی و ولایتمدار حوزه های انتخابیه شهرستان های اردل ، فارسان ، کیار و کوهرنگ و شهرستان بروجن را به حضور شما فرهیختگان ارجمند، ابراز میدارم.

در پایان آمده است:از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاری و تلاش مجدانه و خدمت خالصانه به مردم شریف و عزیز استان چهارمحال و بختیاری را مسئلت می نمایم.

به گزارش برنا، در حوزه انتخابیه بروجن، از مجموع 42 هزار و 110 رای ماخوذه، 41 هزار و 253 رای صحیح اعلام شد که خدیجه ربیعی فرادنبه با اخذ 22 هزار و 275 رای معادل 54 درصد کل آرا، موفق به کسب بیشترین آرا شد و به عنوان منتخب مردم بروجن به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ نیز از 81 هزار و 222 رای ماخوذه، 80 هزار و 367 رای صحیح اعلام شد که از مجموع آرای صحیح، علی کاظمی باباحیدری، با کسب 51 هزار و 588 رای،راهی بهارستان شد.

از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، اردشیر نوریان با اخذ 42 هزار و 152 رای موفق به کسب حداکثر آرا شد و به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت. و در حوزه انتخابیه لردگان خالدی سردشتی با کسب 38 هزار و 834 رای موفق به کسب اکثریت آرا و راهی بهارستان شد.

منتخبان دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ نیز در دور دوم مشخص و به مجلس راه یافتند.

 

نظر شما