استاندار چهارمحال و بختیاری:

توانمندسازی جوانان یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۰۰۴۹۰
توانمندسازی جوانان یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:توانمندسازی جوانان و فراهم کردن زمینه های اشتغال برای آنان، یکی از راههای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست با محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری اظهار داشت: تأمین زیرساخت های لازم و فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای اشتغال نخبگان، می تواند در رونق بخش های مختلف و به ویژه حوزه اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: کشت، توسعه و اهلی کردن گیاهان دارویی یکی از مهمترین مزیت های چهارمحال و بختیاری است،که نخبگان می توانند در این بخش فعالیت های مطلوبی داشته باشند.

سلیمانی افزود: تقویت زیرساخت های لازم برای کشت، توسعه و اهلی کردن گیاهان دارویی و گل محمدی در چهارمحال و بختیاری، اکنون در دستور کار مسوولان استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته، علاوه بر مشکلات فراوان دولت در زمینه اقتصادی و مالی، اما فعالیت های بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان فراهم شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امسال با توجه به شرایط برجام و موفقیت های کسب شده در این زمینه، شرایط کشور و استان در بخش های مختلف و به ویژه حوزه اقتصاد متحول و دگرگون می شود.

وی اضافه کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز از اولویت های مسوولان چهارمحال و بختیاری در سال جاری به شمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز