عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد تاکید کرد:

برندسازی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۵:۱۹
کد خبر: ۴۰۰۹۸۰
برندسازی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری
عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد گفت: برندسازی محصولات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حسین  گفت : برندسازی محصولات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد ادامه داد: استفاده از صنایع دستی در صنعت باید مورد توجه قرار گیرد و صنایع دستی باید متناسب با گذر زمان دارای تنوع و خلاقیت باشند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از هنر در بخش صنعت افزود: در راستای استقبال بیشتر از صنایع دستی هر منطقه باید با گذر زمان از طرح‌های مدرن و جدید نیز استفاده شود.

ابراهیمی‌ با اشاره به اهمیت همسو بودن صنایع دستی با نیازهای جامعه عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت تولیدات صنایع دستی از قبیل محصولات نمدی، گلیم، فرش و... برخوردار است که این صنایع باید متناسب با نیاز روز جامعه طراحی شوند.

وی خام فروشی را یک آفت بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از صنایع دستی کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی استفاده شود.

عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد ادامه داد: توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی نقش مهمی در رونق بخش اقتصادی کشور دارد و باید از این ظرفیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش هنرهای دستی گفت: باید با سرمایه‌گذاری، صنایع دستی و هنری تولید شده در کشور برندسازی شوند.

ابراهیم‌ اظهار داشت: توسعه روحیه کارآفرینی و خوداشتغالی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع دستی گامی موثر در رونق بخش اقتصادی است.

 

نظر شما