مدیرکل کانون پرورش فکری خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره قصه‌گویی رضوی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۶:۵۲
کد خبر: ۴۰۰۹۸۱
برگزاری اختتامیه جشنواره قصه‌گویی رضوی در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  فرزاد رحیمی افزود: اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با حضور مهمانان و اعضای ویژه مرکز فراگیر این استان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: رقابت قصه‌گویان در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در بخش استانی در کانون پرورش فکری کودکان این استان اجرا و به پایان رسید.

وی با اشاره به توانمندی‌های کودکان مراکز فراگیر بیان داشت: در این جشنواره سرودخوانی اعضای مرکز توان‌بخشی مهرگان این استان اجرا و قصه‌گویی نیز از برنامه‌های اصلی این جشنواره بود.

رحیمی افزود: قصه‌های نگین شکسته توسط زهرا بابادی، زیارت توسط شعله ایل‌بیگی‌پور، سخاوت مهر توسط فاطمه محمودی و کبوتر حرم توسط لیلا ربیعی اجرا شدند.

وی با بیان اثرات مفید قصه‌گویی در روند رشد فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: بهار ملک‌پور که یکی از قصه‌گویان این جشنواره بود قصه پدر را اجرا و قصه روز خوب خدا نیز توسط آسیه ملک‌پور قرائت شد.

این مسئول، ماهک و پرنده، آهوجان، شکستن دل، قضاوت شیرین و من که آهو نیستم را از دیگر قصه‌های اجرا شده در این جشنواره برشمرد و گفت: این قصه‌ها توسط زهرا بیگ‌زاده، شهلا شکراللهی، صغری کاوه، سمیه ویسی و طیبه باقری اجرا شدند.

وی فعالیت کودکان و نوجوانان این استان در زمینه قصه‌گویی را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: این آثار برای بازبینی و داوری به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران ارسال شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز