مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

تحویل مسکن‌های مهر تا پایان شهریورماه در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۷:۱۰
کد خبر: ۴۰۵۶۵۲
تحویل مسکن‌های مهر تا پایان شهریورماه در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مسکن‌های مهر در این استان تا پایان شهریورماه تحویل متقاضی می‌شوند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  قاسم قاسمی در نشست شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مسکن برای اقشار مختلف مردم و هزینه‌های مربوط به آن اظهار کرد: در این نشست مسائل مربوط به پروژه‌های مسکن مهر این استان و معایب و نواقص آن‌ها مطرح شد، همچنین برنامه‌هایی که سبب کندی عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های عمرانی شده بود بررسی شد.

مدیرکل راه شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پروژه‌هایی که مشکلاتی داشتند مشکلاتشان بررسی و با ادارات مربوطه راهکارهای مناسب برای آن‌ها مطرح و مصوب شد که شهرداری‌ها و اداره دارایی این استان موارد را حل‌ و فصل و تا پایان شهریورماه سال جاری همه مسکن‌های مهر چهارمحال و بختیاری تحویل متقاضیان شود.

قاسمی اظهار داشت: بهزیستی این استان گروه‌های هدف خود را شناسایی و در شهرهایی که زمین وجود دارد از طریق مسکن و شهرسازی در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد که به‌صورت آپارتمان ساخته و در اختیار معلولان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه مربوط به مسکن مهر معلولان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعتبارات این طرح از سوی بهزیستی این استان تأمین خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در شهرستان‌های فارسان، بروجن و شهرکرد زمین در اختیار بهزیستی قرار داده شده که پس از ساخت و تکمیل مسکن‌های مهر در این شهرستان‌ها در اختیار خانواده‌هایی که دارای دو معلول هستند قرار داده‌ می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز