در عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری و اصفهان:

کشف ۶۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۵:۳۴
کد خبر: ۴۰۶۳۲۶
کشف ۶۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی
در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و اصفهان، 60 کیلو تریاک کشف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش  برنا از  شهرکرد؛ سردار نورعلی یاری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای تحقیقاتی از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر که در سطح شهر شهرکرد و استان‌های همجوار  اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر  می‌کرد، مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با گسترش تحقیقات پی به این موضوع بردند که این قاچاقچی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به استان اصفهان به وسیله یک دستگاه خودروی پراید را دارد.  

یاری تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شدند با پوشش انتظامی منطقه خودروی مورد استفاده قاچاقچی را در حوالی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن 60 کیلو تریاک جاسازی شده کشف و قاچاقچی را به همراه راننده خودرو دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان همکاری اطلاعاتی پلیس در استان‌های مختلف را راهکاری اساسی برای برخورد با قاچاقچیان دانست و خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز