۵ خرداد رخ خواهد داد:

میزبانی دانشگاه شهرکرد در سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۷:۵۰
کد خبر: ۴۰۶۷۷۱
میزبانی دانشگاه شهرکرد در سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی
سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی، از 5 خردادماه امسال به مدت 3 روز در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرکرد؛  سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی در زمینه های داروهای گیاهی دامی، باقی‌مانده‌های دارویی، واکسن‌ها و تولیدات بیولوژیک، مکمل‌ها، سمیت دارویی و مسمومیت‌ها، مقاومت دارویی، شیمی درمانی، داروهای ضد سرطان و فارماکولوژی بالینی، از 5 خردادماه امسال به مدت 3 روز، در دانشگاه شهرکرد برگزار می‏ شود.

این کنگره توسط سازمان دامپزشکی کشور و دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، و در شاخه‌های دام سبک، سنگین، طیور، آبزیان و حیات ‌وحش برگزار خواهد شد.

12 سخنرانی اصلی، 28 سخنرانی جنبی، 6 کارگاه آموزشی، 10 سخنرانی تخصصی و برپایی چند نمایشگاه تخصصی، از برنامه های این کنگره بین المللی است.

580 مقاله نیز به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که از این تعداد 250 مقاله پذیرش شده است.

کنگره بین المللی فارماکولوژی دامی، از کنگره های مطرح در سطح جهان است که هر ساله نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، استرالیا، فرانسه، تایلند، ترکیه و سودان در آن حضور دارند.

رتبه نخست چهارمحال و بختیاری برای چندین سال متوالی در تولید ماهیان سردابی در کشور و سطح بالای علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، از علل انتخاب این استان به عنوان میزبان سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی است.

گفتنی است: نخستین کنگره بین‌المللی فارماکولوژی دامی کشور، مهرماه سال 87 و دومین کنگره فارماکولوژی دامی کشور، آذرماه سال 90 در تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز