مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری:

اخذ ۱۳۰ سند مالکیت برای موقوفات چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۰۷۴۱۰
اخذ ۱۳۰ سند مالکیت برای موقوفات چهارمحال و بختیاری
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۱۳۰ سند مالکیت برای موقوفات و اماکن مذهبی استان چهارمحال و بختیاری اخذ شد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی گفت: سال گذشته با مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک استان 84 درصد برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه صدور سند موقوفات استان انجام شد.

وی با اشاره به ساماندهی اماکن متبرکه استان افزود: تعداد از بقاع متبرکه استان مجهز به سیستم کارتخوان هستند و زائران می‌توانند نذورات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌و‌بختیاری با بیان اینکه یک باغ بادام در استان نیز در سامانه وقف استان ثبت شده است، بیان کرد: زوج فرهنگی یک باغ بادام به مساحت یک هزار مترمربع با ارزش 200 میلیون ریال در شهرستان سامان وقف کردند.

عزیزی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان 12 محفل انس با قرآن‌ با حضور قاری مصری در بقاع متبرکه سطح استان و مراکز دانشگاهی برگزار ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 60 مبلغ دینی به بقاع متبرکه استان اعزام می‌شود، گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن‌کریم با حضور مبلغان دینی در بقاع متبرکه استان همه روزه قبل از نمار مغرب و عشاء اجرا می‌شود.

عزیزی با اشاره به تکمیل پروژه‌ نیمه‌تمام امامزاده نرجس خاتون(س) روستای قلعه سلیم ادامه داد: تکمیل پروژه‌ نیمه‌تمام امامزاده نرجس خاتون(س) روستای قلعه سلیم واقع در شهرستان کیار نیازمند مشارکت خیران است.

وی افزود: 1300 متر کار عمرانی با اعتبار بالغ‌بر 500 میلیون تومان در امامزاده نرجس خاتون(س) انجام شده که از محل درآمد‌های بقعه، کمک‌های مردمی و نذورات تأمین شده است.

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ساخت سرویس‌های بهداشتی، نازک‌کاری گنبد و گلدسته و محوطه‌سازی امامزاده نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز