در سال گذشته صورت گرفت:

کمک ۱۷ میلیارد تومانی خیران به زندانیان جرایم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۸:۴۶
کد خبر: ۴۱۵۰۹۷
کمک ۱۷ میلیارد تومانی خیران به زندانیان جرایم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از کمک 17 میلیارد تومانی خیران به زندانیان جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ سید محمد زمانیان اظهار کرد: هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان جشن‌‌های گلریزان در راستای حمایت از زندانیان در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره نسیم مهر در شهرکرد ادامه داد: در ابتدای سال جاری جشنواره نسیم مهر در راستای حمایت از زندانیان با حضور مسؤولان استانی، خیران و خانواده زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد و در این جشنواره بر مشارکت خیران در راستای آزادسازی جرایم غیر عمد تاکید شد و امید است جلب مشارکت خیران دو چندان شود.

وی بیان داشت: در سال گذشته در راستای حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار توسط خیران چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری و به زندانیان کمک شد تا به آغوش خانواده برگردند.

زمانیان گفت: در سال گذشته 116 زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری با جلب مشارکت خیران و نیکوکاران آزاد شدند و امسال نیز با حمایت خیران بیش از 300 زندانی آزاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: حمایت خیران از زندانیان جرایم غیر عمد از قبیل دیه، نفقه، مهریه است و در تلاش هستیم با جذب حمایت خیران کمک بهتری به این زندانیان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز