مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز آسفالت‌ریزی در معابر اصلی ۲۱ روستای استان

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۶:۳۲
کد خبر: ۴۱۵۴۷۳
آغاز آسفالت‌ریزی در معابر اصلی ۲۱  روستای استان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دولت با اختصاص 9هزار و 900 تن قیر رایگان به چهارمحال و بختیاری زمینه آسفالت ریزی معابر روستایی این استان را فراهم کرد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ سهراب رئیسی اظهار کرد: تا کنون پنج هزار تن از این قیر تامین شد که معابراصلی 21 روستا معادل 61 هزار و 500 متر مربع آسفالت شده است.

وی افزود: تا پایان امسال 4هزارو 900 تن سهمیه قیر باقی‌مانده تامین و برای آسفالت ریزی 43 روستای دیگر اختصاص می‌یابد.

رئیسی گفت: پیش از اجرای این طرح روستائیان با مشکلات زیادی همچون پخش گرد و غبار، گل و لای به هنگام بارندگی و معضلات بهداشتی روبرو بودند که تا حد زیادی این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: هم اکنون پیمانکاران و کارگران مجدانه برای آسفالت ریزی کوچه‌های روستائیان کار می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن به فضای روستاها نمایی زیبا بدهند .

رئیسی تاکید کرد: با افزایش مشارکت‌های مردمی و درخواست دهیاران این امکان وجود دارد که برای سال‌های بعد تمام سهمیه بیشتر قیر رایگان به چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد .

وی خاطرنشان کرد: با افزایش مشارکت‌های مردمی و تامین به موقع اعتبارات و سهمیه قیر رایگان تا سه سال آینده تمام معابر روستاهای استان آسفالت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز