جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری خبر داد:

کشف یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال کالای قاچاق

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۱۶۲۵۸
کشف یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال کالای قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف محموله های کالای قاچاق به ارزش یک میلیاد و100میلیون ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سرهنگ جمشید محبت خانی افزود: در پی کسب خبری مبنی برحمل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان به سمت استان های مرزی کشور طرح مبارزه با قاچاق کالا توسط ماموران انتظامی استان اجرا شد.

وی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بروجن پس از هماهنگی با مقام قضایی در محور لردگان به بروجن یک دستگاه کامیون کشنده اکسور و دو دستگاه سواری سمند و پژو پارس حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

به گفته وی، در عملیات دیگر نیز ماموران انتظامی لردگان خودروی پژو حامل کالای قاچاق را در محور یاسوج به لردگان توقیف کردند.

سرهنگ محبت خانی افزود: در بازرسی از این خودروها 380کیسه برنج 10 کیلوی، 335تخته پتوی دونفره و مسافرتی، 50 کیسه شکر 10 کیلوی، 101عدد چاقو، 100عدد قاشق، 50 عدد ملاقه، 33عدد ترازوی آشپرخانه کشف و چهار قاچاقچی را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

وی گفت:قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش برنا،جاده های استان چهارمحال و بختیاری به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور، از سوی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

مرکز شهرستان بروجن در فاصله 60 کیلومتری و مرکز شهرستان لردگان در حدود 160 کیلومتری مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع شده و در مسیر محورهای مواصلاتی به استان های جنوبی و مرکز کشور قرار دارد.

 

نظر شما