مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری:

اختصاص ۵ هزار تن قیر یارانه‌ای به استان

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۴۱۶۵۴۹
اختصاص ۵ هزار تن قیر یارانه‌ای به استان
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای آسفالت معابر روستایی ۵ هزار تن قیر یارانه‌ای به استان اختصاص یافته است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سهراب رئیسی با اشاره به اجرای طرح توسعه و آسفالت معابر روستایی اظهار داشت: 5 هزار تن سهمیه قیر یارانه‌ای به منظور آسفالت معابر روستایی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: تخصیص این میزان قیر یارانه‌ای به واسطه عملکرد مطلوب بنیاد مسکن استان در زمینه استفاده از قیر اعتباری بوده و خوشبختانه این میزان سهمیه به عنوان سهم پایه در اختیار استان قرار داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال آسفالت معابر 64 روستا در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون آسفالت معابر 6 روستا تکمیل شده است.

رئیسی خاطر نشان کرد: آسفالت معابر روستاهای برجویی از توابع شهرستان لردگان، یان چشمه و حیدری از توابع شهرستان بن، کنرک سفلی و امام قیس از شهرستان بروجن و خیرآباد از شهرستان شهرکرد اجرا و به پایان رسیده است.

وی گفت: طرح آسفالت معابر روستایی با حجم عملیات 61 هزار و 500 متر مربع با هدف ساماندهی، بهسازی و مرمت راه‌های روستایی اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز