آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برترچهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۲:۳۰
کد خبر: ۴۱۷۱۷۹
آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برترچهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون‌، کار ورفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری از آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سیدعباس جزایری  با اعلام این خبر افزود: یازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و رونق فضای کسب و کار برگزارمی شود.

وی ادامه داد: کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول هستنند که از طریق تشخیص فرصت ها، ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر کسب و کار و پویایی اقتصاد کشور را تضمین می کنند.

جزایری افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته به منظور شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر استان در سه بخش(صنعت، کشاورزی و خدمات) یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان را برگزار و چهره های خلاق و نوآور را به جامعه کار و تولید استان معرفی نماید.

وی تصریح کرد: از تمامی افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می ­دانند دعوت می ­شود از یکشنبه 16 خرداد لغایت پنجشنبه 31 تیر 1395 به سایت www.karafarinanebartar.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

جزایری افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه نمایند و یا با مسئول جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تماس بگیرند.

نشانی و شماره تماس دبیرخانه جشنواره کارآفرینان استان: شهرکرد - مجتمع ادارات دروازه سامان – خیابان پیروزی – اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان – دفتر توسعه کارآفرینی است.

نظر شما