بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۸:۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۱۷۶۱۲
بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی این استان از 75 درصد تا 90 درصد خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علیرضا شفیع زاده افزود: بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تأسیسات، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

به گفته وی، این طرح برای واحدهای تولیدی و صنعتی، بنگاه‌ های خدمات عمومی، واحدهای فناوری و کسب و کار و واحدهای کارگاهی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ اعم از اصل بدهی و تعدیل معوقه نشدند، قابل اجرا است.

شفیع زاده ادامه داد: کمک به رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه ‌گذار، رونق تولید و اشتغالزایی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهداف طرح بخشودگی جریام است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: طرف‌ های قراردادی که 100 درصد اسناد تعهدی خود را از زمان ابلاغ این دستورالعمل پرداخت کرده ولی تعدیل آنها تاکنون مورد بخشودگی قرار نگرفته، مشمول تخفیفات اعطای این دستورالعمل می شوند.

شفیع زاده گفت: واحدهای تولیدی بهره بردار، که دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین آلات است، در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی، مشمول 75 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد قرار می گیرد و در صورتی که 100 درصد مبلغ اصل بدهی را پرداخت کنند تا 90 درصد جرایم تأخیر بخشوده می ‌شود.

وی تاکید کرد: واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریور 95 می‌توانند از دستورالعمل اعطای مشوقات ویژه در راستای رونق بخش تولید و صنعت استفاده کنند.

به گزارش برنا، 29 ناحیه و شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در 21 ناحیه و شهرک زمین در حال واگذاری به سرمایه گذاران است.

هم اینک یکهزار و 288 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

نظر شما