جیره بندی آب در بروجن منتفی شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۹:۵۰
کد خبر: ۴۱۸۲۶۸
جیره بندی آب در بروجن منتفی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از منتفی شدن طرح جیره بندی آب در شهر بروجن خبر داد و گفت: جیره بندی آب در بروجن در حد یک پیشنهاد بود که به مرحله اجرا نرسید.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قدرت الله بیگلری  افزود: در حالی که بر اساس کاهش بارندگی و افت شدید سطح آبهای زیرزمینی شاهد کم آبی در شهرستان بروجن هستیم و پیشنهاد شده بود تا آب در این شهر جیره بندی شود اما با مدیریت صحیح این موضوع این طرح منتفی شده است.

وی از وارد مدار شدن سه حلقه چاه برای رفع مشکل کم آبی در بروجن خبر داد و گفت: این سه حلقه چاه تا 90 درصد از مشکل را برطرف کرده و دیگر نیازی به جیره بندی آب وجود ندارد.

بیگلری تصریح کرد: احتمال افت فشار آب در برخی از محله های بروجن وجود دارد که با تنظیم فشار آب در دیگر محله ها می توان این مشکل را نیز برطرف کرد.

بیگلری با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف آب در بخش های مختلف، اظهار کرد: اگر مردم استان مصرف آب خود را در حدود 10 درصد کاهش دهند در هیچ یک از مناطق استان با مشکل کم آبی مواجه نمی شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از مردم و نهادهای دولتی در خواست کرد تا با توجه به روند تشدید خشکسالی در استان تلاش خود را برای مصرف بهینه مایه حیات به کار گرفته و از مصرف غیرضروری آب بپرهیزند.

به گزارش برنا، هم اکنون 217 هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر 530 هزار نفر در 40 شهر چهارمحال و بختیاری از آب شرب سالم و لوله کشی بهره مند هستند.

نظر شما