مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری:

گلزارهای شهدا ساماندهی می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۲:۱۰
کد خبر: ۴۱۸۲۸۲
گلزارهای شهدا ساماندهی می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ گلزار شهدا در استان مرمت و بازسازی می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ فریبرز نجفی اظهار داشت: 281 گلزار شهدا در استان وجود دارد که از این مجموع 119 گلزار ساماندهی شده و 13 گلزار نیز تا پایان امسال مرمت و بازسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ساماندهی شهدا یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین خواسته‌های خانواده‌ شهداست، افزود: گلزارهایی که تاکنون ساماندهی نشده‌اند زیر 10 مزار و تک شهیدی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی ایثار بیان کرد: سالن ورزشی و سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به بهره برداری رسیده و 90 درصد از استخر مجتمع نیز تکمیل شده است.

نجفی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 500 تابلوی فلزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: از این مجموع 52 تابلو در مناطق شهری، 78 تابلو در مناطق روستایی و بیش از 400 تابلو تک‌شهید در سطح استان نصب شده است.

وی تصریح کرد: بیشتر تابلوهای نصب شده نیاز به مرمت دارند و 22 شهر و 129 روستا نیز نیاز به نصب تابلوی تمثال شهدا دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: 20 درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها باید به ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز